Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. По пътеките край Аладжа манастир се проведе първата от ежемесечните акции „Сливи за смет“ на КУБ Корпорация

Общество

По пътеките край Аладжа манастир се проведе първата от ежемесечните акции „Сливи за смет“ на КУБ Корпорация

По пътеките край Аладжа манастир се проведе първата от ежемесечните акции Сливи за смет на КУБ Корпорация - Tribune.bg
Снимка:

Във Варна се състоя спортно-екологичната акция „Сливи за смет“ във формат плогинг — активна разходка с едновременно събиране на отпадъци. В инициативата участваха служители на КУБ Корпорация, представители на обществената организация „Ми разом“, жители на града и представители на украинската общност.

Маршрутът премина по популярните пътеки на Природен парк „Златни пясъци“ край Аладжа манастир — през чешмите Юбилейна и Кофшак и къщичката Баба Яга. Целта беше да се почисти след сезона, да се запази комфортът за посетителите и да се предотврати деградацията на природните локации. По думите на организаторите задачата бе изпълнена — събрани бяха общо 38 торби с различни отпадъци.

Организаторите обявиха, че това е първата акция от годишен ежемесечен цикъл. За участие във всеки плогинг участниците ще получават везани „сливи“ за фланелките си. А след година и след 12 събития, най-активният участник ще получи награда от КУБ.

В компанията подчертават, че корпоративното доброволчество допълва подхода на отговорния бизнес: вниманието към публичните пространства, зелените зони и удобните маршрути повишава качеството на градската среда и укрепва туристическата привлекателност на Варна.

«За КУБ Корпорация е важно не само да строим съвременни домове и инфраструктура, но и да създаваме среда, в която на хората им е приятно да живеят. Ние носим отговорност за местата, където работим и именно затова стартираме инициативата „Сливи за смет“. Това не е просто плогинг, това е символично напомняне, че чистите градове и грижата за природата формират бъдещето. Искаме Варна и цяла България да бъдат пример за развити, привлекателни и екологично отговорни общности. А събраната пластмаса ще рециклираме и ще превърнем в арт обект. Именно заради подобни инициативи КУБ беше и остава повече от строителна компания: надежден партньор на градовете и техните жители» — заяви Олег Невзоров, основател на КУБ Корпорация.

Представители на КУБ съобщиха, че следващият плогинг ще бъде посветен на Деня на Черно море и ще се проведе на 1 ноември по варненското крайбрежие. Желаещите могат да се регистрират за участие, като попълнят кратка форма на адрес: https://forms.gle/oR85LUJ1Ls9Zd9a46


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети