Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. В разгара на лятото: Дублирани резервации и върнати пари от Booking, но провалена ваканция

Общество

В разгара на лятото: Дублирани резервации и върнати пари от Booking, но провалена ваканция

В разгара на лятото: Дублирани резервации и върнати пари от Booking, но провалена ваканция - Tribune.bg

Въпросните некоректни отдаващи не са санкционирани, нито туристите са компенсирани с алтернатива, възмущава се в профила си във Фейсбук редакторът и автор Виктория Георгиева

Честа практика се оказва Booking да дублира резервации особено в разгара на лятото. Редакторът и автор в Tribune Виктория Георгиева сигнализира за подобен случай с нейна планирана ваканция в Бургас. В профила си във Фейсбук тя обясни как още през миналата година запазва апартамент в морския град за датите 4-7 август 2023 г., получава потвърждение, но когато решава да звънне ден преди пристигането си се оказва, че жилището е заето.

Георгиева споделя и за подобен случай с нейни приятели, на които парите са върнати и е поднесено извинение, но това е всичко. 

Логично по това време няма места, цените са безбожни или са в края на града, пише тя. „Сега, дали схемата е, че са се усетили, че във фестивалните дни могат да изкарат повече пари в сравнение с тези, на които са обявили апартаментите си миналата година, или нещо друго, не е най-важното. Въпросът е, че явно Booking отлично знае за какво става въпрос, но освен да напише едно формално извинение, друго не го интересува. Нито санкционира въпросните некоректни отдаващи, нито компенсира увисналите, като им предлага алтернатива“, възмущава се Виктория Георгиева. 

Потребители заявяват под публикацията, че подобни случай на дублирани резервации са честа практика на Booking и в чужбина. 

Ето и цялата публикация на Виктория Георгиева: 

Запазваш апартамент през Booking още миналата година за 4-7 август 2023, спокоен очакваш, че си уредил престоя си за въпросните дати. Плащаш си резервацията, получаваш потвърждение от Booking, идваш на 4 - ти. Междувременно приятели, които на същите дати имат запазен и платен друг апартамент в Бургас, отново през Booking, разказват, че няколко дни преди да дойдат, са поискали да уточнят подробности с техния наемодател и са му звъннали на телефона, оставен в Booking. И се оказва, че такава резервация няма. Тоест формално я има, платена е, но жената твърди, че още миналата година уж е прекратила да дава апартамента си през Booking. И нямало какво да направи. Да, от Booking връщат парите, но просто пишат едно "извиняваме се за причиненото неудобство". И това е. А по това време в Бургас почти няма свободни места, защото има музикален фестивал.

Ние цъкаме с език, съчувстваме им, но също се появяваме на 4-ти в Бургас, тоест днес, и когато се обаждаме, за да кажем кога да ни очакват на нашия резервиран и платен апартамент, чуваме... няма такава резервация. Как така няма? Ами станало е някакво объркване, в момента апартаментът е зает, няма какво да направим.

Пиша на Booking, още нямам отговор, вероятно ще възстановят парите, но място за спане в дните, когато 90% от местата са заети - йок, оправяйте се сами. Ако евентуално има нещо, или е на безбожна цена, или в края на града.

Сега, дали схемата е, че са се усетили, че във фестивалните дни могат да изкарат повече пари в сравнение с тези, на които са обявили апартаментите си миналата година, или нещо друго, не е най-важното. Въпросът е, че явно Booking отлично знае за какво става въпрос, но освен да напише едно формално извинение, друго не го интересува. Нито санкционира въпросните некоректни отдаващи, нито компенсира увисналите, като им предлага алтернатива.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети