Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. "Активни потребители": Купуваме скъпи кутии с малко бонбони в тях

Парите

"Активни потребители": Купуваме скъпи кутии с малко бонбони в тях

Активни потребители: Купуваме скъпи кутии с малко бонбони в тях - Tribune.bg
Снимка:

Проучване на „Активни потребители“ показва, че кутиите тежат повече, отколкото шоколадовите бонбони в тях. Темата коментира Богомил Николов в ефира на Нова телевизия. По думите му големите опаковки замърсяват много повече околната среда и разхищението не е аргументирано и редно.

„Има и производители, които плътно са запълнили обема на кутията”, посочи Николов, но подчерта, че рядко хората се заглеждат в грамажа. По думите на експерта обаче няма законова пречка производителите да прилагат тази порочна практика.

„Някои производители правят малки, леки и компактни кутии за бонбони, които са лесни за транспортиране и не заемат много място. В тези кутии бонбоните са плътно подредени без излишни пространства в кутията, които обикновено се запълват с различни подложки и форми за поставяне на бонбоните. Такива производители често залагат повече на качеството на самите бонбони, а не толкова на опаковката, така че не е необходима голяма и обемна опаковка, която да привлича вниманието на потребителите. Те също спестяват и разходи за опаковки и генерират по-малко отпадък“, обясняват още на сайта си от асоциацията и допълват:

„Други производители произвеждат големи и обемни кутии за бонбони, които трудно се транспортират, заемат много място и в тях много голяма част от пространството в кутията е запълнено с различни подложки и форми за поставяне на бонбоните. Тези производители обикновено залагат повече на вида на опаковката, отколкото на качеството на самите бонбони. Тези кутии създават представата за голяма бонбониера с много на брой бонбони, но всъщност кутията е голяма, но бонбоните в нея са по-малко от очакваното. Чрез този търговски трик много от потребителите се подлъгват от опаковката на бонбоните и купуват големи кутии с малко съдържание. Явно че този подход се радва на достатъчен потребителски интерес, защото на практика повечето производители го прилагат. Въпросът е: „Дали потребителите си дават достатъчно сметка за това?“


Последвайте ни в Google News

 

Етикети бонбони, кутии
Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети