Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Amazon стана петата компания в САЩ, достигнала $2 трлн. оценка

Парите

Amazon стана петата компания в САЩ, достигнала $2 трлн. оценка

Amazon стана петата компания в САЩ, достигнала $2 трлн. оценка - Tribune.bg
Снимка:

Amazon стана петата компания в САЩ, достигнала $2 трлн. оценка, а изкачването на технологичните гиганти издигна американския индекс Nasdaq Composite нагоре за втора поредна сесия, отбелязва в коментар CNBC.

Преминавайки този праг компанията на Джеф Безос се присъединява към технологичните гиганти Nvidia, Apple, Alphabet и Microsoft.

На Amazon достигна пазарна капитализация от 1 трилион долара през 2020г. и бяха необходими още четири години, за да премине границата от 2 трилиона долара. Акциите на онлайн търговеца са нараснали с около 26% от началото на годината, а технологичният Nasdaq е нараснал с около 18% за същия период. През април компанията отчете приходите си за първото тримесечие, които показаха, че бизнесът на Amazon Web Services (AWS) се възстановява от неотдавнашно забавяне заради разходите за облачни услуги. от своя страна главният изпълнителен директор на Amazon Анди Джаси е в многогодишен стремеж да ограничи разходите на компанията, включително чрез мащабни съкращения, които засегнаха над 27 000 служители на компанията.

Междувременно, след като достигна пазарна капитализация от 2 трилиона долара, Amazon заяви, че планира да пусне нов раздел на сайта си, посветен на модни и лайфстайл артикули на ниски цени, който ще позволи на китайските търговци да доставят директно на потребителите в САЩ. Анализатори коментират, че това е най-агресивният опит на Amazon да се пребори с нарастващата конкуренция на новопоявилите се компании за електронна търговия Temu и Shein, които са свързани с Китай, втората по големина икономика в света. Amazon ще доставя продуктите директно от Китай до САЩ, като целта е те да бъдат стигат до купувачите в рамките на 9 до 11 дни. Според презентация, представена на продавачите на Amazon, видяна от CNBC, в платформата на компанията ще бъдат представени различни стоки без марка, много от които на цена под 20 долара

"Винаги проучваме нови начини за работа с нашите търговски партньори, за да зарадваме клиентите си с по-голям избор, по-ниски цени и по-голямо удобство", коментира говорителят на Amazon Мария Бошети пред CNBC. Тя отказа подробности за плановете на компанията, които първи разкриха от The Information.

 

 


Последвайте ни в Google News

 

Етикети Амазон, печалби
Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети