Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Дигиталното банкиране на клик разстояние с Fibank

Парите

Дигиталното банкиране на клик разстояние с Fibank

Снимка:

Fibank (Първа инвестиционна банка) постоянно оптимизира своите продукти и услуги в контекста на извънредната ситуация и разпространението на коронавируса (COVID-19) и произхождащите от това процеси. Вече повече от четвърт век, банката е лидер в електронните разплащания и иновативните технологии, предлага сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране за съществуващите клиенти, а вече и възможност за регистрация на нови в него изцяло онлайн, без посещение на офис.

За да отговорим на предизвикателствата и ситуацията, пред които всички ние сме изправени, предоставяме няколко съвета към Вас за банкиране от разстояние:

1. Използвайте активно електронното банкиране Моята Fibank и мобилното приложение My Fibank. Чрез тях можете да нареждате преводи при по-ниски такси от стандартните в офис, да платите комуналните си сметки и управлявате банковите си карти. С оглед препоръките на Световната здравна организация и държавните здравни власти, по този начин ще избегнете не само излизането от вкъщи, но и контакта с групи от хора в градския транспорт и поне 10 лица – клиенти и служители в офиса.

2. Ако сте клиент на банката, но нямате дигитално банкиране и мобилно приложение, само в няколко лесни стъпки чрез Мобилното приложение Evrotrust ще направите своята регистрация за Моята Fibank и ще имате пълен достъп до личните си финанси.

3. При кандидатстване за потребителски кредит от Първа инвестиционна банка, препоръчваме да се доверите на нашия сайт www.credit.fibank.bg или специалната форма в дигиталното банкиране Моята Fibank. Независимо от канала за комуникация, имате възможност да подпишете дистанционно пакета от документи и да управлявате средствата онлайн, а ако сте нов клиент на Fibank – да ползвате и всички предимства на дигиталното ни банкиране.

4. Управлявайте лимитите по Вашите банкови карти чрез електронното банкиране Моята Fibank, в зависимост от нуждите Ви от пари в брой.

5. Възползвайте се максимално от безконтактните плащания, предлагани от Fibank – с карта, мобилен телефон или часовник Garmin. Така ще намалите и риска от зараза, пренасяна от физическите банкноти.

6. За най-младите ни клиенти практично решение са детските и тийнейджърски карти и аксесоари на банката, позволяващи сигурни безконтактни плащания.

С цел подобряване на клиентското изживяване, Първа инвестиционна банка ще продължи тенденцията да предлага иновативни продукти и услуги и да адаптира съществуващите такива спрямо обстановката и потребностите на обществото и бизнеса. За нас винаги е било от първостепенно значение и безупречното обслужване на нашите клиенти, затова Ви молим търпеливо да изчакате реда си както пред нашите офиси, така и на телефонните линии на банката.  


Коментари (2)

Цвети Вместо да ходите в банката, въпреки че уж пускат по един, по-добре се възползвайте от възможностите на електронното банкиране, докато сте си вкъщи. Все пак призивът е останете вкъщи, а не ходете до банката. Пък и като има как...
19.03.2020 15:20 / Отговор
Елена ПИБ винаги са били напред в електронното предоставяне на услуги, което сега е много много полезно!
20.03.2020 09:59 / Отговор

Добави коментар




Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още