Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Fibank и Mastercard представят дигитална платформа за развитие на ранна финансова грамотност за децата

Парите

Fibank и Mastercard представят дигитална платформа за развитие на ранна финансова грамотност за децата

Fibank и Mastercard представят дигитална платформа за развитие на ранна финансова грамотност за децата - Tribune.bg
Снимка:

В началото на учебната година, Fibank (Първа инвестиционна банка) и Mastercard представят своя нов съвместен проект – дигитална платформа за игра между родители и деца Ninjiro, която развива финансовата грамотност и насърчава социалната отговорност.

Ninjiro е приложение във Viber среда, което осигурява забавна онлайн комуникация между родители и деца, задаване на задачи и цели, отчет на постиженията на детето и възнаграждаване с платежни точки за селекция от ваучери. Децата над 7 години вече има как лесно и бързо да получават дигитално “заплащане” за изпълнението на поставени от родителя задачи и да избират сами в какво да инвестират изкараните средства през приложението.

С Ninjiro изпълнението на задачи е интересно и забавно за децата. Проучванията показват, че в България Viber е най-използваната среда за комуникация родител-дете и именно поради тази причина приложението е изградено в тази среда. Ninjiro улеснява и създава полезни навици в семейството.

Платформата е уникална и с елемента на социална отговорност – за първи път натрупаните точки от детето не само могат да послужат за реално закупуване на ваучер от Ozone и eMAG, но и да бъдат инвестирани в различни каузи - засаждане на дърво и подкрепа на пчелен кошер чрез платформата Istinski med. По този начин Ninjiro отговаря на изискванията на новата ера на социален активизъм, очакван от младите потребители. Децата, родени след бума на дигитализацията (т.нар. digital natives), изискват от компаниите реални ангажименти и действия – 77% от тях вярват, че световните марки имат по-голям потенциал да осъществят позитивна промяна от правителствата, а 84% смятат, че само отговорните компании трябва да реализират печалба. Социалният активизъм е „следващото голямо нещо“ - вече преминаваме от „ерата на корпоративната отговорност“ и даренията към „ерата на устойчивостта“, в която дигиталните иновации са длъжни да решат и улеснят човека в реална негова ситуация.

Името Ninjiro е избрано специално, за да отговаря на целта си - в превод от японски думата означава „възлагам на друг човек да изпълни задача“.

„Ролята на мулти инфраструктурна компания като Mastercard е да гледа напред в бъдещето и да разработва иновации, които в един момент ще станат незаменима част от ежедневието на хората. Ние инвестираме в разработки и внедряване на по-бързо, по-лесно и по-удобно самообслужване в различни ежедневни ситуации, възможно благодарение на картовите плащания, дигиталната идентичност, киберсигурността. В големите супермаркети в София вече има каси на самообслужване, където децата помагат на родителите си да свикнат да се самотаксуват, просто защото за тях това е интуитивно и очаквано. С Ninjiro родителите пък имат възможност да помогнат на децата си да си поставят цели, да спазват обещанията си и да изкарват платежни точки по забавен начин, които не само да инвестират в предмети, но и да направят нещо добро“, сподели Ваня Манова, Регионален мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

„Грижата за изграждане на финансова култура в ранна детска възраст е постоянен приоритет за Fibank. През годините предложихме дебитни карти за деца и тийнейджъри, получили изключително положителни отзиви от тях и родителите им. Надградихме техните възможности, като запазихме високата им сигурност и атрактивни условия“, посочи г-н Никола Бакалов, Главен изпълнителен директор и Председател на Управителния съвет на Първа инвестиционна банка.

Партньори на проекта са Rakuten Viber, RoboLabs, DigitalKidZ и Асоциация Родители.

FibankFibank

Клиентите на Fibank могат да се възползват и от новата промоция BackToSchool: към всяка издадена детска или тийн дебитна карта Mastercard, получават като подарък аксесоар за плащане и възможност за участие за следните награди - всяка седмица 10 безжични слушалки, а в края на кампанията петима печелят смарт часовник с paywatch функция. Промоцията продължава до 9 октомври 2022 г.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети

Tribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.