Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. ГЕРБ са похарчили за кампания 125 бона, Мая Манолова – 75 000

Парите

ГЕРБ са похарчили за кампания 125 бона, Мая Манолова – 75 000

ГЕРБ са похарчили за кампания 125 бона, Мая Манолова – 75 000 - Tribune.bg
Снимка:

Независимият кандидат Мая Манолова е изхарчила тази сума за медийно отразяване само в София

Политическите партии са похарчили общо 1 713 280 лв. (без ДДС) за медийно отразяване. Това показват данните на  Институт за развитие на публичната среда (ИРПС) два дни преди местния вот. Тази сума е значително по-малко от това, което са харчили партиите в предишни кампании. За сравнение, на местни избори 2015 г. средствата на този етап от кампанията са били 1 922 549 лв.

Кой колко е похарчил?

Най-много средства за медийно отразяване са отделили от ВМРО-БНД – 318 380 лв. На второ място се нарежда БСП. Социалистите са изхарчили почти 250 000 лв., което е значително увеличение спрямо миналата седмица.  Прави впечатление,  че на трето място се нарежда „Атака“ с почти 150 хил. лв. за медийно отразяване.

Четвърти са ДПС с над 146 хил. лв. След тях са „Демократична България“ с над 126 хил. лв. На шесто място се нареждат управляващите от ГЕРБ, които са отделили за медийно отразяване 125 898 лв.

Любопитно е, че кандидатът за кмет на София, издигнат от Инициативен комитет – Мая Манолова, е изхарчила 75 000 лв. за медийно отразяване.  Сумата е значителна, предвид че е само за кампания за столицата. Докато партиите имат кандидати и в другите населени места. Освен това като независим кандидат  тя няма достъп до субсидии.

Медиите

На първо място по привлечени средства продължава да е обществената БНТ с 288 244 лв. (без ДДС), следвана вече от Nova с 246 208 лв. (без ДДС) – 4-кратно увеличение спрямо данните от миналата седмица, и btv – 155 532 лв. (без ДДС).

Сред печатните медии отново най-предпочитан е в. „24 часа“ с приходи от 112 597 лв. (без ДДС). От регионалните медии начело продължава да е пловдивският в. „Марица“ с 62 620 лв.(без ДДС), като той изпреварва по приходи редица електронни медии (търговски телевизии и радиостанции), а също и национални печатни издания като в. „Труд“ (47 972 лв. без ДДС).

Мониторингът обхваща 43 национални и регионални медии – 11 телевизии, 3 радиостанции, 16 вестника и 13 информационни сайтове и агенции, договорите сключени от тях и публикувани на Интернет страниците им.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети

Tribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.