Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. ГЕРБ са похарчили за кампания 125 бона, Мая Манолова – 75 000

Парите

ГЕРБ са похарчили за кампания 125 бона, Мая Манолова – 75 000

ГЕРБ са похарчили за кампания 125 бона, Мая Манолова – 75 000 - Tribune.bg
Снимка:

Независимият кандидат Мая Манолова е изхарчила тази сума за медийно отразяване само в София

Политическите партии са похарчили общо 1 713 280 лв. (без ДДС) за медийно отразяване. Това показват данните на  Институт за развитие на публичната среда (ИРПС) два дни преди местния вот. Тази сума е значително по-малко от това, което са харчили партиите в предишни кампании. За сравнение, на местни избори 2015 г. средствата на този етап от кампанията са били 1 922 549 лв.

Кой колко е похарчил?

Най-много средства за медийно отразяване са отделили от ВМРО-БНД – 318 380 лв. На второ място се нарежда БСП. Социалистите са изхарчили почти 250 000 лв., което е значително увеличение спрямо миналата седмица.  Прави впечатление,  че на трето място се нарежда „Атака“ с почти 150 хил. лв. за медийно отразяване.

Четвърти са ДПС с над 146 хил. лв. След тях са „Демократична България“ с над 126 хил. лв. На шесто място се нареждат управляващите от ГЕРБ, които са отделили за медийно отразяване 125 898 лв.

Любопитно е, че кандидатът за кмет на София, издигнат от Инициативен комитет – Мая Манолова, е изхарчила 75 000 лв. за медийно отразяване.  Сумата е значителна, предвид че е само за кампания за столицата. Докато партиите имат кандидати и в другите населени места. Освен това като независим кандидат  тя няма достъп до субсидии.

Медиите

На първо място по привлечени средства продължава да е обществената БНТ с 288 244 лв. (без ДДС), следвана вече от Nova с 246 208 лв. (без ДДС) – 4-кратно увеличение спрямо данните от миналата седмица, и btv – 155 532 лв. (без ДДС).

Сред печатните медии отново най-предпочитан е в. „24 часа“ с приходи от 112 597 лв. (без ДДС). От регионалните медии начело продължава да е пловдивският в. „Марица“ с 62 620 лв.(без ДДС), като той изпреварва по приходи редица електронни медии (търговски телевизии и радиостанции), а също и национални печатни издания като в. „Труд“ (47 972 лв. без ДДС).

Мониторингът обхваща 43 национални и регионални медии – 11 телевизии, 3 радиостанции, 16 вестника и 13 информационни сайтове и агенции, договорите сключени от тях и публикувани на Интернет страниците им.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети

Правилно ли е решението за отпускане на великденски добавки за най-бедните пенсионери?
Покажи резултати Скрий резултати