Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Хотелиерите да не бъдат небрежни и стиснати – това гони туристите

Парите

Хотелиерите да не бъдат небрежни и стиснати – това гони туристите

Хотелиерите да не бъдат небрежни и стиснати – това гони туристите - Tribune.bg
Снимка:

Празнуваме Нова година в Турция заради по-ниските цени

„Българските предприемачи трябва да научат, че отношението към туристите е най-важното. За жалост всеки от нас знае, че домакините в съседните държави са много по-любезни и много по-гостоприемни, докато у нас намръщените физиономии все още са масово срещани“. Това каза в интервю за Tribune.bg Богомил Николов - изпълнителен директор на Българската национална асоциация „Активни потребители“.

„Крайно време е българският бизнес да осъзнае, че качеството на една услуга не е свързано само със сградата или храната, която предлагаш, а също така и с отношението. Хората обичат да бъдат посрещани ласкаво“, казва той.

Що се отнася до дестинациите – предпочитанията и през този зимен сезон са най-различни. Прави впечатление много засилен интерес към Сърбия през последните няколко години, а също така в момента не лош избор е и Турция предвид курса на лирата.

„Тази година вероятно много хора ще изберат да отидат в Турция заради по-ниските цени и възможността не просто да изкараш там празниците, а и да си напазаруваш различни стоки, защото те сега са доста по-евтини“, обясни Богомил Николов.

За какво да внимаваме, когато организираме своята ваканция?

„При туроператорите имаме повече права и сме по-добре защитени. Пътуването е застраховано, трябва да получим ясно и конкретно описание на услугата в договора и брошурата към него. По-рисково е, когато сами организираме пътуването си, когато си купуваме поотделно билети за транспорт, резервации за нощувка и билети за различни обекти и музеи, които посещаваме. Тогава трябва да сме по-внимателни, защото много често информацията е на чужд език“, предупреди Богомил Николов.

Понякога самите обяви също могат да бъдат подвеждащи, особено при хотелите. Масова практика е снимките, които виждаме на сайта да са правени преди 10 години например и към днешна дата хотелът въобще да не изглежда така.

Ето защо той препоръчва хората да отделят повече време и да четат отзивите и коментарите на други потребители. Почти винаги, ако има някакъв проблем – например е много шумно или много мръсно, има отзиви, които могат да ни предупредят за това.

„Специфичен проблем за България особено през зимата се среща при хотели, които не работят целогодишно, а отварят само по празниците“, обясни Богомил Николов.

Обикновено в такива хотели отоплението се пуска в последния момент и помещенията не могат да се затоплят достатъчно, за да се осигури благоприятна атмосфера на гостите.

„Призивът ми към търговците е да не бъдат толкова небрежни и стиснати, защото това ще им се отрази зле. След един такъв престой, хората споделят негативни впечатления и със сигурност на следващата кампания съответният търговец ще се чуди защо няма желаещи да посетят хотела“, апелира той.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети

Tribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.