Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Хотелиерите да не бъдат небрежни и стиснати – това гони туристите

Парите

Хотелиерите да не бъдат небрежни и стиснати – това гони туристите

Хотелиерите да не бъдат небрежни и стиснати – това гони туристите - Tribune.bg
Снимка:

Празнуваме Нова година в Турция заради по-ниските цени

„Българските предприемачи трябва да научат, че отношението към туристите е най-важното. За жалост всеки от нас знае, че домакините в съседните държави са много по-любезни и много по-гостоприемни, докато у нас намръщените физиономии все още са масово срещани“. Това каза в интервю за Tribune.bg Богомил Николов - изпълнителен директор на Българската национална асоциация „Активни потребители“.

„Крайно време е българският бизнес да осъзнае, че качеството на една услуга не е свързано само със сградата или храната, която предлагаш, а също така и с отношението. Хората обичат да бъдат посрещани ласкаво“, казва той.

Що се отнася до дестинациите – предпочитанията и през този зимен сезон са най-различни. Прави впечатление много засилен интерес към Сърбия през последните няколко години, а също така в момента не лош избор е и Турция предвид курса на лирата.

„Тази година вероятно много хора ще изберат да отидат в Турция заради по-ниските цени и възможността не просто да изкараш там празниците, а и да си напазаруваш различни стоки, защото те сега са доста по-евтини“, обясни Богомил Николов.

За какво да внимаваме, когато организираме своята ваканция?

„При туроператорите имаме повече права и сме по-добре защитени. Пътуването е застраховано, трябва да получим ясно и конкретно описание на услугата в договора и брошурата към него. По-рисково е, когато сами организираме пътуването си, когато си купуваме поотделно билети за транспорт, резервации за нощувка и билети за различни обекти и музеи, които посещаваме. Тогава трябва да сме по-внимателни, защото много често информацията е на чужд език“, предупреди Богомил Николов.

Понякога самите обяви също могат да бъдат подвеждащи, особено при хотелите. Масова практика е снимките, които виждаме на сайта да са правени преди 10 години например и към днешна дата хотелът въобще да не изглежда така.

Ето защо той препоръчва хората да отделят повече време и да четат отзивите и коментарите на други потребители. Почти винаги, ако има някакъв проблем – например е много шумно или много мръсно, има отзиви, които могат да ни предупредят за това.

„Специфичен проблем за България особено през зимата се среща при хотели, които не работят целогодишно, а отварят само по празниците“, обясни Богомил Николов.

Обикновено в такива хотели отоплението се пуска в последния момент и помещенията не могат да се затоплят достатъчно, за да се осигури благоприятна атмосфера на гостите.

„Призивът ми към търговците е да не бъдат толкова небрежни и стиснати, защото това ще им се отрази зле. След един такъв престой, хората споделят негативни впечатления и със сигурност на следващата кампания съответният търговец ще се чуди защо няма желаещи да посетят хотела“, апелира той.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети