Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Изключителен интерес към програмата „Вселена от възможности“ на Пощенска банка

Парите

Изключителен интерес към програмата „Вселена от възможности“ на Пощенска банка

Изключителен интерес към програмата Вселена от възможности на Пощенска банка - Tribune.bg

238 проекта в полза на обществото са регистрирани в специалната дигитална платформа по случай 30-годишния юбилей на банката

Приключи първият етап от уникалната социално отговорна инициатива „Вселена от възможности“, която Пощенска банка стартира по случай своя 30-годишен юбилей. В реализираната изцяло онлайн кампания, която предизвика изключителен интерес, до втори етап достигат общо 238 проекта в категориите „Дигитални иновации“, „Образование“ и „Зелени проекти“, които ще се състезават за вота на публиката. Само най-добрите 30 от тях получили най-силна публична подкрепа ще имат възможността да достигнат до финалния трети етап, когато независимо жури ще определи и победителите. На ексклузивно създадената иновативна онлайн платформа www.30yearspostbank.bg в периода 17 май – 10 юли всеки желаещ (гражданин или организация с нестопанска цел) имаше възможността да представи своите атрактивни идеи и проекти с фокус върху социалното предприемачество в полза на обществото. Три от проектите с потенциал в ключовите области „Дигитални иновации“, „Образование“ и „Зелени проекти“ ще получат безвъзмездно финансиране на обща стойност 30 000 лв.

„Изключително щастливи сме от големия интерес към нашата инициатива, но още по-радостни сме, че има наистина добри и нестандартни идеи, които заслужават да бъдат открити, представени и подкрепени. Нашата цел беше да насърчим предприемачите и хората с идея да бъдат още по-смели и да представят проектите си, свързани със съвременните технологични решения, образованието и екологичните иновации, защото знаехме, че такива има и те са ценни за нашето по-добро утре. Гордеем се, че иновативната ни и изцяло онлайн базирана кампания за корпоративна социална отговорност успя да добие мащабна популярност сред обществеността и да предложи вселена от нови възможности на мотивираните хора с визия за общото ни бъдеще, аргументирана с креативни идеи и конкретни действия“, коментират от Пощенска банка.

Във втория етап, който вече стартира и ще е отворен до 31 юли 2021 г. включително, всеки потребител има възможност да подкрепи избран проект, като даде глас за своя фаворит на платформата www.30yearspostbank.bg. Гласуването е ограничено до един глас за един проект във всяка от трите категории „Дигитални иновации“, „Образование“ и „Зелени проекти“, като се осъществява посредством регистрация с e-mail или Facebook профил. Финалистите, събрали най-много гласове от публиката в платформата – по 10 в категория, ще бъдат обявени на 1-ви август 2021 г. на 30yearspostbank.bg и сайта на Пощенска банка, след което ще започне поетапното им представяне с кратки видео визитки в профилите в социалните мрежи на банката.

238-те проекта в полза на обществото, които участват в надпреварата за безвъзмездно финансиране, са съответно:

  • категория „Дигитални иновации“ - 39 кандидатури
  • категория „Образование“ - 136 кандидатури
  • категория „Зелени проекти“ - 63 кандидатури

На 14 септември 2021 г. ще се проведе специално събитие, на което журито ще обяви и награди тримата победители – по един проект във всяка категория. Стойността на финансовата помощ, която може да получи победителят във всяка една от тях, е 10 000 лв., а авторите му се ангажират със срок за реализиране в рамките на 6 месеца от датата на получаване на финансирането.

Експертното жури, което ще оцени проектите и ще обяви победителите в трите категории, ще бъде в състав:

  • Г-жа Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на УС на Пощенска банка, както и председател на журито;
  • Г-жа Красимира Величкова, директор на Български дарителски форум;
  • Г-н Момчил Василев, изпълнителен директор на Endeavor България;
  • Г-н Огнян Траянов, председател на Националния съвет на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН и изпълнителен директор на „ТехноЛогика” ЕАД;
  • Г-н Светлин Наков, съосновател и мениджър „Обучение и вдъхновение“ – СофтУни. 

За Пощенска банка:

През 2021 г. Пощенска банка празнува своята 30-годишнина на пазара у нас. За този период финансовата институция непрекъснато се ангажира с процесите, през които преминава българското общество посредством своята социално отговорна и дарителска дейност. Специалната онлайн платформа „Вселена от възможности“ надгражда активните действия на Пощенска банка в сферите на образованието, опазването на околната среда и популяризира иновациите в съвременното общество. Сред многобройните проекти и инициативи, които финансовата институция реализира, са стратегическото партньорство със СофтУни и Finance Academy, програмата „Финанси по ноти“, подкаста „Финанси на фокус“, вътрешната програма „Зелени заедно“, проекта „Зелени истории на открито“, инициативата „Герои в зелено“, съвместния проект с MasterCard „Зелена класна стая“ и много други.

За „Вселена от възможности“:

„Вселена от възможности“ е проект на Пощенска банка, който цели да генерира интересни идеи, свързани със социално предприемачество в полза на обществото. „Вселена от възможности“ предоставя шанс на всеки с идея за проект, който би променил живота към по-добро, да се състезава за финансиране на неговото реализиране. Повече информация и регламентa за участието в проекта можете да видите на https://30yearspostbank.bg/terms-and-conditions/.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети

Tribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.