Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Баща и син, прекосили Атлантика с гребна лодка, са главни герои в новата кампания на Пощенска банка

Парите

Баща и син, прекосили Атлантика с гребна лодка, са главни герои в новата кампания на Пощенска банка

Баща и син, прекосили Атлантика с гребна лодка, са главни герои в новата кампания на Пощенска банка - Tribune.bg
Снимка:

Вдъхновяващата им история представя потребителски кредит с овърдрафт без лихва за цяла година

„Вероятно всяка мечта, колкото и невъзможна да изглежда, може да бъде осъществена, ако вложиш достатъчно мисъл, подготовка и усилия. Нямахме никаква представа от строеж на лодки, гребане и навигация в океана, но пък ни беше безкрайно интересно да се учим от нулата във всички тези области“, споделят Максим и Стефан Иванови, които през лятото на 2020 година прекосиха Атлантическия океан. Подвигът е постигнат в разгара на световна пандемия и в най-активния сезон на ураганите в Атлантика, откакто се водят статистики, след 105 дни плаване с построената от тях океанска гребна лодка Neverest. Тяхната история оживява отново в последния рекламен клип на Пощенска банка, за да вдъхнови повече хора да преследват мечтите си. Чрез своя продукт, който комбинира потребителски кредит с овърдрафт без лихва за цяла година, банката предлага на потребителите необходимата финансова свобода за реализиране на големи и малки лични проекти.

„Темата за мечтите и безкрайните възможности пред всеки човек, компания и бизнес е водеща за Пощенска банка в момент, в който отбелязваме 30 години на българския пазар. Цялостната дейност на нашата финансова институция – от продуктите, които създаваме за клиентите си, до проектите за корпоративна социална отговорност, които реализираме и подкрепяме, имат за цел да генерират условия за позитивна промяна и възможности за реализиране на човешкия потенциал на индивидуално, бизнес и обществено ниво. Радваме се, че в лицето на двама българи, които сбъднаха своята „невъзможна“ мечта, намерихме посланици на един от водещите си продукти, който комбинира потребителски кредит с овърдрафт без лихва за цяла година. Пуснахме го на пазара през предизвикателната 2020 година, за да дадем възможност на клиентите си да рестартират своите планове, да си позволят да се върнат към мечтите си“, коментират от Пощенска банка.

Потребителският кредит с безлихвен овърдрафт за цяла година комбинира два от най-предпочитаните продукти и през турбулентната 2020 година се доказва като изключително успешно финансово решение. Затова и се налага като водещо предложение в портфолиото на Пощенска банка за тази година. В периода на кампанията – до 31.10.2021 г., клиентите на банката могат да заявят кредит до 70 000 лева и овърдрафт без лихва за първата година с размер на една нетна заплата или до 3 000 лв. Кредитът може да бъде използван както с цел покриване на текущи нужди, така и за обединение на задълженията, като клиентите имат възможност да получат допълнителни преференциални условия, в случай че отговарят на изискванията на банката. Те могат да се възползват от предложението за овърдрафта при усвоен потребителски кредит и наличен превод на работна заплата по сметка в Пощенска банка. Одобреният лимит по овърдрафта може да се използва многократно, изцяло или на части, както за теглене на суми в брой, така и за заплащане на стоки и услуги.

Пощенска банкаПощенска банка

Клиентите могат да ползват потребителския кредит, за да финансират своите по-големи лични проекти – от ремонт, обзавеждане за дома или нов автомобил до образование. В същото време могат да си осигурят средства (сумата на овърдрафта), с които да покриват всички ежедневни и внезапно възникнали разходи. Клиентите могат да кандидатстват изцяло онлайн, както и да се възползват от експресно разглеждане на искането за кредит, с отговор до 3 работни часа, съобразно публикуваните на сайта на банката Условия за това.

Рекламният клип, в който главни герои са Максим и Стефан Иванови, е вдъхновяващо послание към всеки, който преследва мечтите си, дори когато изглеждат невъзможни. Ето какво разказва Стефан Иванов, финансист с богат опит, който се занимава с корпоративно и инвестиционно банкиране, за решението им да се включат в него и за заснемането му: „Развълнува ни това, че идеята е обвързана с мечтите, с работата в екип. Стори ни се много интересна, много близка до нашето плаване. Самото заснемане на клипа беше като дежавю, припомнихме си тези 105 изгрева и 105 залеза, които видяхме по време на плаването.“ Син и баща сбъдват своята мечта да си построят лодка и с нея да се впуснат в едно истинско океанско приключение, като тя не само им носи огромно удовлетворение и зарежда другите с вдъхновение да последват собствените си мечти, но отправя и едно важно послание в българското общество. Плаването им е посветено на кампанията „Да! За живот!“ на Министерство на здравеопазването, която насърчава донорството на органи след смъртта за животоспасяващи трансплантации. Максим става „най-младият гребец, прекосил океан“ (на 16 години и 293 дни в деня от отплаването) – официален рекорд на Гинес, a Neverest – „първата гребна лодка, прекосила Атлантика от изток на запад изцяло в сезона на ураганите“.

Повече информация за потребителските кредити на Пощенска банка и предлаганите други продукти можете да намерите на www.postbank.bg, в специализираните центрове и офисите на банката.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети