Министерството на иновациите и растежа иска от МФ 10 млн. лв. за фън трипс
С пътуващо шоу (road show) и fun trips (забавни пътувания) Министерството на иновациите и растежа планира да популяризира бранда „България“.
Нестандартен подход, който подобава на ведомството е заложен в маркетинговата програма за реклама на страната ни като иновативна дестинация и предприемаческа екосистема.
Исканият бюджет от МФ за програмата е в размер на 10 милиона лева. Сред останалите желания за финансиране с цел популяризиране на Родината ни са по-стандарните международни конференции, информационни кампании и публикации в престижни икономически международни издания. Сред организационните структури, участващи в програмата са дирекция „Политики и анализи“, дирекция „Инструменти за икономически растеж“ и ГД „Европейски фондове за конкурентноспособност“.
За миналата година Пафос и Севиля взеха победата за европейски столици на интелигентния туризъм, а Кран в Словения за иновативна дестинация. Сред търсените критерии са достъпност, дигитализация, култура и креативност.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/parite/ministerstvoto-na-inovatsiite-/