Пазарувай от дивана: по-бързо, по-удобно, по-сигурно
С приложението m-Token Postbank потвърждаваш онлайн трансакции с карти от Пощенска банка
Банкирането и пазаруването от дивана се превърна в рутина за огромна част от нас. Пандемията без съмнение допринесе за бурния ръст на онлайн разплащанията. Онлайн можем да си купим и да платим почти всичко. Днес пълним хладилника, без да пълним торби и да се редим на опашки. Поръчваме си обяд и го получаваме на прага на домашния офис. Можем да попълним липсите в гардероба, да платим таксата за детската градина и всяка сметка само за няколко минути, както сме по пантофи. Онлайн разплащанията освен по-безопасни в условията на пандемия, са и много по-удобни. Чакането по опашки, обиколките на града в час пик с цел покупки и плащания на сметки и такси остават в историята. Посещенията в банковия клон са сведени до минимум, а ние успяваме да спестим най-ценния си ресурс – нашето време.
Тези наблюдения се потвърждават и от цифрите, които показват, че потокът от клоновете на банките е пренасочен към дигиталните канали за банкиране. В Пощенска банка отчитат, че общият дял на направени трансакции в онлайн среда за 2020 г. достига 78% спрямо 22% на извършените в клон. Активните потребители на мобилното приложение m-Postbank са нараснали с 60%, а общият брой направени трансакции е с ръст от 50% спрямо 2019 г.
Съвсем логично, освен ръст, онлайн разплащанията бележат и развитие. Банките се стремят да предложат най-високо ниво на сигурност на своите клиенти при разплащане с банкови карти и при онлайн банкови операции. За да отговори на европейските регулаторни изисквания за сигурна идентификация при платежни операции от разстояние Пощенска банка въведе най-модерния и удобен начин за потвърждаване на онлайн операции – чрез мобилното приложение m-Token Postbank. С него изключително бързо и интуитивно се осъществява задължителната двуфакторна идентификация на самоличността, която гарантира сигурността и спокойствието ни, когато банкираме и плащаме онлайн. С m-Token Postbank Пощенска банка осигурява най-високите стандарти на защита в областта на дигиталните разплащания. В изпълнение на европейските изисквания m-Token Postbank остава единствен метод за потвърждаване на онлайн плащания с карти за клиентите на Пощенска банка след 15.04.2021 г., а използваният досега начин за потвърждение с еднократен код, изпратен с SMS, отпада като възможен вариант за идентификация, което гарантира в максимална степен сигурността на плащанията от разстояние.
Безплатното приложение m-Token Postbank можем да изтеглим от App Store или Google Play и лесно да инсталираме. За да се активира на смарт телефона и да извършваме безпроблемно трансакции онлайн, е необходимо банката да разполага с наши актуални имейл адрес и мобилен номер. M-Token Postbank прави онлайн плащанията още по-сигурни, защото приложението се ползва само на едно устройство, входът се извършва с избран от потребителя ПИН код или с неговите биометрични данни. С него лесно и бързо се потвърждават и преводи през интернет банкирането на банката.
Повече информация за потвърждаване на онлайн покупки с мобилното приложение m-Token Postbank открийте тук.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/parite/pazaruvay-ot-divana-po-barzo-po-udobno-po-sigurno/