Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Пощенска банка спечели две международни награди за своите дигитални иновации

Парите

Пощенска банка спечели две международни награди за своите дигитални иновации

Пощенска банка спечели две международни награди за своите дигитални иновации - Tribune.bg

Финансовата институция отчита 50% ръст на преводите през мобилното си банкиране m-Postbank на годишна база

Пощенска банка бе отличена с две престижни международни награди от конкурса World Finance Digital Banking Awards 2021 на авторитетното списание World Finance. Призовете са в категориите „Най-добра дигитална банка“ (Best Consumer Digital Banks, Bulgaria) и „Най-добро приложение за мобилно банкиране“ (Best Mobile Banking Apps, Bulgaria) за потребителите в България, които финансовата институция печели за втора поредна година и още веднъж затвърждават изключителните ѝ постижения в областта на дигиталните банкови услуги. 

Всяка година изданието World Finance Magazine провежда конкурса World Finance Digital Banking Awards, който цели да награди онези институции, които променят с иновации финансовата сфера. Отчитайки глобалната тенденция, при която потребителите все по-често предпочитат дигиталните форми за банкиране, Пощенска банка последователно имплементира своята стратегическа рамка за развитие на екосистема от дигитални и традиционни канали за банкиране и непрекъснато въвежда услуги с висока добавена стойност за клиентите. 

„През последната година наблюдаваме значителен ръст на извършените дигитално финансови операции спрямо тези във физически клон на Банката. В началото на 2021 г. направените трансакции в онлайн среда са 77% спрямо 23% на тези, извършени в клон, а в края на годината сме свидетели на още по-положителна тенденция. Тези стойности вече са 85% при онлайн в съотношение към 15% на трансакциите през нашите офиси“, обясняват от Пощенска банка. Отбелязва се също, че клиентите на Банката, извършващи онлайн трансакции, са се увеличили с 21% (включително физически и юридически лица), а общата сума на направените преводи през интернет банкирането нараства с 39% спрямо 2020 г. 

„Отличията, които Пощенска банка за поредна година получава, са оценка за нашите безкомпромисни стандарти по отношение на качеството на богатата ни палитра от продукти и услуги, и знак за пълната отдаденост и специално отношение на нашия екип към детайлите и нуждите на клиентите ни. Иновациите и стремежът към постоянно усъвършенстване са заложени в корпоративното ни ДНК. Нашата водеща цел е да сме максимално полезни за клиентите си, като им осигуряваме отлично преживяване и им предлагаме модерни решения, пространства и концепции, които най-добре да удовлетворят потребностите им по всяко време и от всяко място. Да бъдем сред лидерите в областта на дигиталното банкиране е не само призвание, но и мотивация да продължим да се развиваме в тази посока, защото клиентите ни го оценяват и очакват от нас. Приемаме наградите с огромна отговорност и продължаваме да следваме високи цели, които сме си поставили и за в бъдеще“, коментират от Пощенска банка. 

През 2021 г. статистиката на Банката показва още, че приложението за мобилно банкиране m-Postbank се превръща в основен канал за ежедневните банкови дейности на клиентите на финансовата институция. Средномесечната посещаемост на апликацията от потребител е 17 пъти, а с 50% нараства и броят на трансакциите, извършени през него. 

Наред с изключителните функции на приложението за мобилно банкиране m-Postbank и модерната клонова мрежа, Пощенска банка разработи и предложи редица иновации в удобство на своите клиенти, сред които дигиталния портфейл ONE wallet, мобилната иновация Smart POS by Postbank, както и разшири функционалностите на своите дигитални зони за експресно банкиране, в резултат на което отчита ръст от 159% в броя на трансакциите, извършени през тях. Клиентите на Банката имат и възможността да заявят само с няколко клика професионална видео консултация за ипотечен кредит в реално и удобно за тях време с банковите експерти през иновативната услуга Онлайн център за жилищно кредитиране или да се възползват от съдействието на виртуалния помощник EVA Postbank. 

Признанието е поредното доказателство за успеха на Пощенска банка, тъй като през същата 2021 г. финансовата институция спечели място сред най-добрите банки в света с наградата „Най-добра банка в банкирането на дребно в България“ (Best Retail Banks) от конкурса World Finance Banking Awards. 

World Finance Magazine е печатно и онлайн списание, което осигурява цялостен обхват и анализ на финансовата индустрия, международния бизнес и световната икономика. Списанието, издавано от компанията World News Media в Лондон, е насочено към аудитория от професионалисти в областта на финансите, корпоративни и частни инвеститори, като обхваща широк спектър от теми за банковото и застрахователното управление. От 2007 г. World Finance Magazine организира едноименните ежегодни награди – World Finance Awards, които целят да отличат бизнес постиженията, успехите и иновациите в цял свят, а от 2016 г. и World Finance Digital Banking Awards, които оценяват изключителните дигитални решения и иновации на банките по света.

Пощенска банкаПощенска банка


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети

Правилно ли е решението за отпускане на великденски добавки за най-бедните пенсионери?
Покажи резултати Скрий резултати