Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Продукт в рекламната брошура на супермаркетите - 20 000 лева такса

Парите

Продукт в рекламната брошура на супермаркетите - 20 000 лева такса

Продукт в рекламната брошура на супермаркетите - 20 000 лева такса - Tribune.bg
Снимка:

За логистика доставчикът дължи между 6 и 8% от стойността на продукт

За да влезе продукт в рекламна брошура на хранителна верига, се плаща такса, която стига до 20 000 лева. Това разкриха за bTV от Националната асоциация на млекопреработвателите.

Литър мляко от производител към преработвател е около 1,15 лева, обясни за bTV един от фермерите. За потребителите във фирмения магазин цената е 2,30 лева.  Този производител не предлага продукта си в големи вериги, където млякото на други фирми варира между 3 и 4 лева.

Вчера килограм кашкавал се продаваше за 22,20 лева, но днес отново е по-скъп. Разликата идва от надценката и различни такси, казват от Националната асоциация на млекопреработвателите.

За логистика доставчикът дължи между 6 и 8% от стойността на продукта. И още между 10 и 20% от продаденото за месеца. Таксите не се прилагат от всички вериги и са различни спрямо доставчика.

От своя страна търговските вериги имат допълнителни разходи към доставната цена.

Част от тях са за транспорт, логистика, складиране, заплати и реклами. Много от продуктите са с минимални надценки, казват още от Сдружението за модерна търговия.

 


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети

Правилно ли е решението за отпускане на великденски добавки за най-бедните пенсионери?
Покажи резултати Скрий резултати