Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Vivacom вдига с 4,7% месечния абонамент за част от услугите

Парите

Vivacom вдига с 4,7% месечния абонамент за част от услугите

Vivacom вдига с 4,7% месечния абонамент за част от услугите - Tribune.bg
Снимка:

Телекомите у нас отново повишават цените на месечните си абонаменти. Като причина за това се посочват инфлацията и повишените разходи.

От Vivacom съобщиха, че вдигат от февруари с 4,7 процента цената на месечния абонамент. А1 също отбелязват увеличаване на разходите си като заявиха, че това налага да извършат индексация на месечните абонаменти такси.

Поради продължаващото нарастване на разходите за труд и доставка на стоки и услуги, на основание Общите условия на Vivacom от февруари 2024 г. цената на месечния абонамент за част от основните и допълнителните услуги ще бъде увеличена с натрупаната инфлация за 2023 г. - 4,7 процента, посочват от оператора в съобщение на интернет страницата си. В него се посочва, че по данни на Националния статистически институт натрупаната инфлация за 2023 г. е в размер на 4,7 процента.

От компанията посочват, че няма да бъдат индексирани цените за социални абонаментни планове и планове за хора с увреждания за мобилни и фиксирани гласови услуги, за които е подписано споразумение за нов срок на договора след 1 януари 2024 г.

От телекома съобщават, че промяната в месечните абонаменти за основните услуги и цените на допълнителните услуги ще бъде отразена в сметките, издадени през февруари.

В отговор на запитване на БТА до мобилния оператор A1 дали предвиждат промяна на тарифирането на услуги, от оператора заявиха, че през 2023 г. инфлацията в страната продължила да бъде на високи нива, въпреки лекия спад през последните три месеца.

„За поредна година обаче инфлацията е доста над средната в сравнение с предходните повече от 10 години преди това - средногодишният индекс на потребителските цени за 2023 г. възлиза на 9,5 процента според публикуваните данни от НСИ“, посочват от оператора.

Нашите разходи също са сериозно увеличени, което налага да извършим индексация на месечните абонаменти такси. Това е стандартна практика в ЕС, която е предвидена в договорите и съответно приложимите към тях Общи условия на нашите клиенти, заявяват от А1.

Анализираме влиянието на инфлацията върху нашия бизнес, за да можем да вземем най-доброто решение за нашите абонати и за компанията. След като имаме готовност, ще уведомим нашите клиенти във възможно най-кратки срокове, посочват от А1.

От третия оператор Yettel заявиха, че на този етап не биха коментирали темата.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети