Агитацията – забранена? Лица от ДБ с над 40 активни реклами във Фейсбук в деня на вота
Напук на забраните – политическа агитация залива социалните мрежи. В деня за размисъл, както и в самия изборен ден, лица коалицията „Демократична България“ са спонсорирали десетки политически реклами в социалните мрежи.
Само Иво Мирчев е вложил средства в 41 платени поста.
Отделно коалицията публикува и резултати от екзит пол с призиви за гласуване за тях – нещо напълно недопустимо според Изборния кодекс.
ЦИК вече коментираха, че при тях са получени много сигнали за агитация във Фейсбук, но комисията няма да ги разглежда.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/politika/agitatsiyata--zabranena-litsa-ot-db-s-nad-40-aktivni-reklami-vav-feysbuk-v-denya-na-vota/