Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Политика
  3. Дамянова: Казах на Петков и Бориславова, че не съм им майка, но пускането ѝ носи щета

Политика

Дамянова: Казах на Петков и Бориславова, че не съм им майка, но пускането ѝ носи щета

Дамянова: Казах на Петков и Бориславова, че не съм им майка, но пускането ѝ носи щета - Tribune.bg
Снимка:

„Кампанията бе безлична. Тази, която аз проведох, бе на крилете на морала и на бъдещето на България. В началото ми хареса „Има как”. Мислех си, че ще заложат на емоционалния подход, но миг след това се започна: има как децата да ядат домати и други подобни. Така дори минималната емоция бе унищожена“.

Това коментира пред 24 часа бившият пиар на „Продължаваме промяната“ Диана Дамянова.

Според нея през последната седмица кампанията била доунищожена от думите на Кирил Петков, че няма спасители и трябва сами да се спасим.

„Точно обратното на онова, което каза, когато се появи в политиката - че има енергия и воля. Сега се оказва, че не е така, и стана боза, свързана с много гафове като Априловската гимназия и др.“, каза тя.

Според Дамянова обаче големият гаф бил включването на Лена Бориславова.

„Според мен това изяде между 5 и 10% от подкрепата за партията. Изключително агресивна кампания, без тя да отговори на въпроса какво прави на парапета, което е изключително отблъскващо. Аз още докато бях там, казах, че не съм им майка, но пускането ѝ в публичен оборот носи щета. Имаше още един проблем, най-вероятно са имали твърде малко пари и те са дошли в последния момент, когато стана пренасищане в ефира. По-късно стана ясно, че ПП имат 2 пъти повече бордове от всички останали, което е досадно. Веднъж включих телевизора и видях две тв реклами на ПП една след друга, това не си го позволява никой. Рекламата трябва да е красива, съвършена и да свърши точно когато е най-интересно. Вместо това видяхме Лена Бориславова на влакова композиция, реклама, която от пиар гледна точка е абсурдна. Това заедно с преиграната кампания и билборда 5 мъже и една жена - обединени има как...“, обобщи тя.

„В крайна сметка постигнаха този ефект. Но все пак резултатът им е изключително висок за начина, по който проведоха кампанията, не виня колегите, защото тези, които направиха слогана “Има как”, създадоха емоционална идея. За съжаление, тя се сведе до доматите“, завърши Диана Дамянова.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети