Големите доставчици на онлайн услуги трябва да имат вътрешна система за разглеждане на жалби
Парламентът прие на второ четене промените в Закона за електронната търговия
Големите доставчици на онлайн услуги трябва да имат вътрешна система за разглеждане на жалби, стана ясно от гласуваните на второ четене промени в Закона за електронната търговия.
Измененията ще засегнат доставчиците на посреднически онлайн услуги, доставчиците на онлайн търсачки, бизнесползвателите на услуги, предоставяни от доставчици на посреднически онлайн услуги и онлайн търсачки.
Предвидено е те да имат задължение да осигурят своя вътрешна система за разглеждане на жалби, както и задължения и правила, свързани с медиацията. Малките предприятия, доставчици на посреднически онлайн услуги, са освободени от създаването на вътрешни системи за разглеждане на жалби и от необходимостта от посочване на медиатори в общите условия.
С окончателно гласуваните промени днес се предотвратят потенциално вредни практики и недобросъвестно търговско поведение в B2B (бизнес-бизнес) отношенията между онлайн платформите и бизнес ползвателите на посредническите услуги, които платформите предоставят.
Промените в Закона за електронната търговия бяха приети окончателно с 99 гласа „за“ и един - „въздържал се“.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/politika/golemite-dostavchitsi-na-onlayn-uslugi-tryabva-da-imat-vatreshna-sistema-za-razglezhdane-na-zhalbi/
Коментари (0)
Добави коментар