Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Политика
  3. Големите доставчици на онлайн услуги трябва да имат вътрешна система за разглеждане на жалби

Политика

Големите доставчици на онлайн услуги трябва да имат вътрешна система за разглеждане на жалби

Снимка:

Парламентът прие на второ четене промените в Закона за електронната търговия

Големите доставчици на онлайн услуги трябва да имат вътрешна система за разглеждане на жалби, стана ясно от гласуваните на второ четене промени в Закона за електронната търговия.

Измененията ще засегнат доставчиците на посреднически онлайн услуги, доставчиците на онлайн търсачки, бизнесползвателите на услуги, предоставяни от доставчици на посреднически онлайн услуги и онлайн търсачки.

Предвидено е те да имат задължение да осигурят своя вътрешна система за разглеждане на жалби, както и задължения и правила, свързани с медиацията. Малките предприятия, доставчици на посреднически онлайн услуги, са освободени от създаването на вътрешни системи за разглеждане на жалби и от необходимостта от посочване на медиатори в общите условия.

С окончателно гласуваните промени днес се предотвратят потенциално вредни практики и недобросъвестно търговско поведение в B2B (бизнес-бизнес) отношенията между онлайн платформите и бизнес ползвателите на посредническите услуги, които платформите предоставят.

Промените в Закона за електронната търговия бяха приети окончателно с 99 гласа „за“ и един -  „въздържал се“.  


Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още