Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Политика
  3. Мирчев: Руската дигитална агенция, правила кампанията на Джорджеску, се оказа свързана с над 50 български фирми

Политика

Мирчев: Руската дигитална агенция, правила кампанията на Джорджеску, се оказа свързана с над 50 български фирми

Мирчев: Руската дигитална агенция, правила кампанията на Джорджеску, се оказа свързана с над 50 български фирми - Tribune.bg
Снимка:

Руската дигитална агенция, която е правила кампанията на националиста Джорджеску в Румъния, се оказа свързана с над 50 български фирми (повечето в същата сфера), регистрирани в Пловдив, с един и същ собственик. Това обяви в социалните мрежи депутатът от ППДБ Ивайло Мирчев.

„Това води до много въпроси - има ли руска намеса в българската политика (знаем, че има)? Кои партии са били подпомагани и как? Това ли е отговорът за изненадващите 3.99% на „Величие“, пита той.

Според Мирчев, от години е ясно, че руската пропаганда се просмуква в България чрез финансиране предимно през свързаните с кремъл енергийни компании.

„Макар през последните над 2 г. тези капиталови потоци да бяха силно ограничени, то е факт. Работа на ДАНС е да работи за противодействие на руското влияние, но това е невъзможно докато самата ДАНС е под кремълско въздействие. При нефункциониращи служби и институции ще обсъдим възможността за създаване на парламентарна комисия, която да събере доказателства за руското влияние в България на всички нива“, съобщава депутатът.


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети