Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
English

Новини, анализи, мнения - Tribune.bg

Меню
  1. Начало
  2. Политика
  3. Силна рекламна кампания на дестинация България иска бизнесът в Бургас

Политика

Силна рекламна кампания на дестинация България иска бизнесът в Бургас

Снимка:

Областният управител увери туристическия бизнес, че няма опасност от водни режими

Туристическият бизнес в Бургас поиска от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова да организира силна рекламна кампания на дестинация България на приоритетните пазари за страната ни. На среща с вицепремиера представителите на туристическата индустрия представиха своите идеи и предложения за рестарт на сектора в условията на ковид пандемия. В дискусията участваха Димитър Николов, кмет на община Бургас, и Вълчо Чолаков, областен управител.

Вицепремиерът изтъкна, че предстои да бъде открито туристическо представителство в един от най-важните за България пазари - в полската столица Варшава. Марияна Николова допълни, че Министерството на туризма полага всички усилия да привлича чрез рекламните си кампании по всичките си комуникационни канали туристи за предстоящия летен сезон. По думите й в момента се провежда активна кампания в съседните ни балкански страни, които рекламират зимните курорти на България. 

„Важно е още отсега да започне подготовката за сезона с открояването на възможни трудности и набелязването на конкретни мерки, които да гарантират здравето и сигурността на посетителите и спокойното протичане на лятото. Както виждате, правителството на премиера Бойко Борисов продължава активно да подпомага браншовете, които най-силно усещат негативните ефекти от разпространението на коронавируса“, увери министър Николова.

Министър Николова припомни, че на редовното си заседание тази сряда Министерският съвет реши да осигури допълнителни 40 млн. лева от Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси“, с които до края на март ще бъде обезпечена мярката за запазване на заетостта в туризма и транспорта в условията на пандемия.

„Това е програмата, с която подпомагаме секторите хотелиерство и ресторантьорство, туризъм и транспорт. До този момент по антикризисната мярка бяха вложени допълнителни 40 млн. лева, сега с увеличаване на бюджета програмата ще може да продължи да се прилага до края на март. По тази мярка в засегнатите сектори правителството е помогнало до момента на 1785 работодатели и самоосигуряващи се лица. Запазени са над 26 000 работни места“, поясни вицепремиерът.

Кметът на Бургас Димитър Николов изрази своето удовлетворение за предстоящото откриване на туристическо представителство в Полша, тъй като полските туристи са от изключителна важност за областта.

„Надявам се тази година да бъде по-добра от предходната и с гъвкавата политика на правителството да има по-голям интерес както от туроператорите, така и от туристите“, очаква градоначалникът.

Областният управител на Бургас пък увери туристическия бизнес, че няма опасност от водни режими, което да повлияе на престоя на туристите в Бургас и близките населени места. 

В дискусията бе засегната и мярката 60/40, като бяха коментирани някои конкретни трудности, които се срещат при кандидатстване по нея.  

 


Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини

виж още

Актуална тема

Мрежата

виж още