Цветанов дал над 330 000 лева за реклама в първите 10 дни на кампанията
Повече от него са платили само морската коалиция на Марешки и Симеонов и ГЕРБ-СДС
Кампанията за парламентарните избори започна официално на 5-ти март. Десет дни след началото ѝ партиите и коалициите са подписали договори за реклама на обща стойност от 2 193 858 лв. (без ДДС). Това показват данните на Института за развитие на публичната среда.
За място в Народното събрание се борят 22 партии, 8 коалиции и един инициативен комитет в избирателен район Благоевград.
Морската коалиция между ВОЛЯ и НФСБ е вложила най-много средства в медийно отразяване – 694 194 лв. Основната част от тях (близо 80%) е разпределена за големите телевизии в страната Нова ТВ, БТВ и БНТ.
На второ място по направени разходи са ГЕРБ-СДС със 375 184 лв. Интересно е, че за да достигнат до потенциалните си гласоподаватели, от коалицията очевидно залагат на печатни и онлайн медии, за сметка на електронните.
Бившият ръководител на предизборния щаб в ГЕРБ – Цветан Цветанов, който вече е начело на Републиканци за България, също инвестира сериозно в кампанията досега. Неговата партия е трета с направени разходи в размер на 339 932 лв., като над 60% от тях са за договори с Нова ТВ и БТВ.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/politika/tsvetanov-dal-nad-330-000-leva-za-reklama-v-parvite-10-dni-na-kampaniyata/