Христо Стоичков направи голям фурор
Официалната марка на Христо Стоичков - H8S, тръгна с 8 артикула на минута.
Часове след обявяването на официалния сайт на българската футболна легенда фенове от цял свят започнаха да купуват от дрехите с неговото лого.
Интересът от чужбина е огромен, довериха организаторите.
Десетки бройки от книгата "Историята" на испански език вече са тръгнали в посока Иберийския полуостров.
Два от продуктите с марка H8S вече са изчерпани.
Идеята е всеки месец колекцията да бъде увеличавана. Стоичков представи своя бранд и замина за Щатите, където ще коментира плейофите за Евро 2020.
Много вероятно е отново той да коментира мача на България срещу Унгария, а при наш успех - и срещу победителя от дуела Румъния - Исландия.
"Винаги гледам към младите и много бих се радвал да ги видя с дрехите от моята колекция", каза Стоичков на тръгване за Маями.
"Не ме учудва интересът. Напротив! Всички стоки са изцяло български и искам в чужбина да знаят, че нашите неща са по-добри от техните."
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/sport/hristo-stoichkov-napravi-golyam-furor/
Коментари (0)
Добави коментар