Камала Харис ще прави най-голямата дигитална предизборна кампания в историята на САЩ
Кандидатката на Демократите за президент на САЩ Камала Харис обяви планове да изхарчи 370 милиона долара за дигитална реклама преди изборите през ноември. Това ще превърне кампанията ѝ в най-голямата подобна в цялата история на американската политика.
Харис разполага със значителни средства от дарения, които успя да набере, след като стана ясно, че тя, а не Джо Байдън ще се изправи срещу Доналд Тръмп.
Харис резервира телевизионни реклами слотове на стойност 170 милиона долара между 3 септември и 5 ноември, а 200 милиона долара отиват конкретно за дигитална реклама. Кампанията ѝ ще „облъчва“ потребителите на Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify, Pandora и други.
С тези предварителни резервации, екипът на Харис си подсигурява премиум инвентара и успява да сключи договори на значително по-изгодни цени, а екипът на Тръмп няма шанс да се вреди за хубавите спотове.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/svqt/kamala-haris-shte-pravi-nay-go/