Компанията „Facebook“ с ново лого
Обновява бранда си
Компанията „Facebook“ промени логото си, така че да се различава от логото на едноименната социална мрежа, се посочва в изявление на управителния ѝ съвет.
„Следва да изясним по-добре информацията за продуктите, които Facebook създава. Въвеждаме ново лого на компанията и правим разлика между „Facebook“ и приложението Facebook, което ще запази собствената си марка“, се казва в съобщението.
Сред основните си услуги „Facebook“ има ред приложения с обща инфраструктура през годините, а и екипите зад тях често работят заедно. „Facebook“ добавя, че промяната на марката е начин за по-добро достигане на структурата на собственост на компанията до хора и фирми, които използват Facebook услугите за свързване, създаване на общности и разширяване на своята аудитория.
Компанията „Facebook“ и едноименната социална мрежа бяха основани на 4 февруари 2004 г. от Марк Зукърбърг. „Facebook“ е със седалище в Калифорния.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/svqt/kompaniyata-facebook-s-novo-logo/
Коментари (0)
Добави коментар