Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Свят
  3. Нови емотикони с бременни мъже в името на „приобщаването“

Свят

Нови емотикони с бременни мъже в името на „приобщаването“

Нови емотикони с бременни мъже в името на приобщаването - Tribune.bg

Нови емотикони с бременни мъже ще бъдат предлагани от една от големите технологични компании - Apple, съобщи glasove.com. Според наблюдатели, цитирани от изданието това, на практика, ще прокара антинаучни предложения в името на „приобщаването“. Припомня се за фалшиво готиният прогресизъм, демонстриран от тази и други технологични гиганти, който е съпътстван от безмилостен лов на вещици. Като потвърждение, дори авторката на „Хари Потър“ Джоан К. Роулинг бе оплюта в социалните мрежи, а  годишнината на сагата й - анулирана, заради трансфобия. В резултат кръгът на здравомислещи хора си спомни за антиутопичния шедьовър на Джордж Оруел „1984“, където разказвачът констатира, че здравият разум се е превърнал в ерес.

След като Apple анонсира емоджита „бременен мъж“, някои коментатори отбелязват, че емотиконите на IPhone са маркери за лукава революция в манталитета, съгласно механика за социално инженерство, която цели да ни накара да приемем новата деконструирана и мултикултурна хуманност. Нещо повече те констатират, че Big tech / групата на големите технологични компании в САЩ/, които доста често обявяват битка в името на науката и безмилостно гонят от своите социални мрежи всеки, който разпространява „фалшиви новини“, прокарват антинаучни предложения.

„За биологията това е очевидно, не съществуват бащи, които раждат: мъжката матка не е по-реална от женския пенис. Това са чисти словесни конструкции - flatus vocis“, отбелязва Клод Хабиб в своето забележително есе „Транс въпросът“/La question trans/, в което се пита дали не е на път да се роди ново „право на заблуда“. Американската феминистка Камий Палия също смята, че студената биологична истина е, че промените на пола са невъзможни.

В отговор новите радетели на прогреса признават, че може и да не е научно, но „нищо не се отнема от никого“. Така популяризирането на фигурата на бременния мъж допринася за заличаването на женското, а това противоречи на епохата, която проповядва „видимост“ на жените.

Като движение феминизмът възнамерява да разтърси традиционните представи за отношенията между мъже и жени, но никога не е претендирало да премахне биологията, без която не могат да се обяснят съществуващите неравенства между половете.

„Майчинството е прекомерната привилегия на жените и да им се откаже е регрес“, изтъква Франсоаз Еритие.

Относно фалшиво готиният прогресизъм, демонстриран на най-високо ниво, учени и футуролози се питат каква ще е вредата, нанесена на детето от такова обезобразено родителство? Детето е подложено на когнитивен дисонанс: казват му, че майка му е мъж, а двойствеността на половете е в основата на възпроизводството. Освен това анализаторите поставят въпроса какви психологически последствия може да има една такава институционализирана лъжа?

И накрая, асоциацията, която решава какви ще бъдат новите емоджита, е съставена от представители на Facebook, Microsoft, Google, Netflix и Apple, дигиталните мултинационални компании, които възнамеряват да прокарат новия световен морал.

Учени и психолози, обаче, разкриват, че целта на тази политика на Big tech е да се събудят умовете на хората за хоризонталните псевдонеравенства, което ще им позволи лесно да забравят реалните и нарастващи социални неравенства, породени от дигитализацията на икономиката.


Последвайте ни в Google News

 

Етикети Apple
Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети

Tribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.