Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Свят
  3. Телефоните ни „подслушват“ и ни пускат реклами на неща, за които си говорим

Свят

Телефоните ни „подслушват“ и ни пускат реклами на неща, за които си говорим

Телефоните ни подслушват и ни пускат реклами на неща, за които си говорим - Tribune.bg
Снимка:

„Хей, някога говорили ли сте за нещо и после да сте виждали реклама за него?“ Ние сме момчетата. Това сме ние. Ние разпространяваме технологията“. Това се хвалят на сайта си и в подкаст от малката компания, базирана в Ню Хемпшир, MindSift, предава 404media.coТова е пореден случай, който потвърждава теорията, че микрофоните на мобилните ни телефони са включени, дори и когато не ги използваме. И събраната информация от ежедневните ни разговори се продава на фирми и рекламни агенции с цел по-точното насочване на реклами.

Подобни твърдения е имало и за други компании в рекламния сектор, като например Cox Media Group (CMG).

MindSift обаче по-подробно представят услугата си. Те разкриват пред потенциални свои клиенти, че получават достъп до този тип данни чрез друг доставчик, когото не назовават.

„За щастие, успяхме да се докопаме до технологията от много дългогодишен партньор и сега предоставяме това на малки, средни и дори големи предприятия“, хвали се Анди Галешахи, един от съоснователите на компанията.

Уебсайтът на MindSift не е особено ясен за това как работи технологията, но се казва, че крайният краен продукт на MindSift е списък с „готови купувачи в реално време“ на база анализирани „милиони данни от микрофони на устройства.“

„Чрез използване на гласови данни, нашата технология е в състояние да постигне по-задълбочено разбиране на потребителското поведение и намерения. След това тази информация може да се използва за предоставяне на персонализирано и подходящо рекламно съдържание“, казват още от компанията.

„Имаме достъп до нещо много специално, това ще ви позволи да изстискате максимума от вашата реклама, като знаете кой иска тази услуга въз основа на действителните им нужди, като те са квалифицирани. Да кажем, че някой казва „Покривът тече“ близо до телефона си, то вие вече знаете, че човекът има течащ покрив“ и можете да се свържете с него лично. „Хей, предлагам покрив“... Т.е сервирате им реклама директно във Facebook или Instagram точно когато изразят тази нужда. Не се срамувайте от технологиите.“

„Това може да звучи зле. Може да звучи като „О, те ни шпионират“, коментира още Савидж. „Зловещо е, ново е, знаете ли. Тези технологии ви слушат, но ви помагат да получите реклама, която е подбрана според това, което всъщност искате, от което всъщност се нуждаете“, казва той.

През последните дни MindSift изтри този раздел и други от сайта си. Изтритите секции съдържаха предполагаеми препоръки от клиенти на MindSift. Те включват Tulley BMW, Hotels.com, Apartments.com, Senco Home Improvements и Mothers Against Drunk Driving (MADD).


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети