Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Свят
  3. Заради коронавируса английски лайнер е под карантина край бреговете на Япония

Свят

Заради коронавируса английски лайнер е под карантина край бреговете на Япония

Заради коронавируса английски лайнер е под карантина край бреговете на Япония - Tribune.bg
Снимка:

Над 3700 пътници и екипаж не могат да слязат от луксозен английски лайнер „Diamond Princess” край бреговете на Япония. Сред пътниците му вече има 20 потвърдени случая на заразата. Специални екипи са свалили болните на брега, за да бъдат настанени в болници.

Останалите пасажери и персоналът на кораба ще останат на борда на „Diamond Princess” най-малко още 14 дни.

„Можем да потвърдим, че японското Министерство на здравеопазването завърши тестовете на всички гости и служители на борда на „Diamond Princess”. 10 души са дали положителна проба за коронавируса и са били транспортирани в близки болници. Корабът е на док край град Йокохама. Гостите ще имат на разположение безплатен интернет и телефон, за да се свързват с близките си”, съобщават първоначално от компанията.

Часове по-късно става ясно, че още 10 пътници са заразени с коронавируса. Сред тях има и новородено. Здравните институции са уведомен и гостите са откарани в специализирани лечебни заведения, се казва в друго съобщение на круизната компания.

Специално в чат за Нова тв ситуацията на борда на кораба описва една от пътничките. Тя обяснява, че пътниците са заключени в каютите си, където обслужващият персонал им сервира храна. Много от тях са възрастни и имат нужда от лекарства, с които не са запасени за две седмици. Компанията и здравните власти вече работят по въпроса. Пасажерите попълват формуляри, в които ще заявят от какви медикаменти се нуждаят.

В чат с е екипа на nova.bg японката разказва още, че тя и родителите ѝ нямат достъп до чист въздух от 4 февруари, когато е била въведена карантината.

От круизната компания обявиха, че на гостите, чиито каюти нямат отварящи се прозорци, ще бъде позволено да излизат на палубата на ротационен принцип.

„Предоставяме на гостите си много опции за забавление. Добавени са нови филми, телевизионни канали и аудио книги, а настолни игри бяха занесени във всички каюти”, се казва още в съобщението на компанията. Дори интернет връзката на кораба била подобрена, допълва японката. Пасажерите са снабдени и с предпазни маски.

От управата се извинили за забавянето на румсървиза по стаите и обяснили това с непознатата за целия екипаж ситуация.

 


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети