Вучев: София има огромен туристически потенциал, нужен е комплексен маркетинг
Димитър Вучев е икономист и журналист. Бакалавър по Макроикономика от УНСС и магистър по Финанси от ВУЗФ. Преминал през редица икономически медии, в това число сп. Икономика, в. Капитал, Investor.bg, телевизиите Bulgaria ON AIR, Bloomberg TV Bulgaria.
Понастоящем автор и водещ на делничното икономическо предаване на Телевизия Европа Business Daily и избран на общински съветник в Столичния общински съвет.
Член на Института за дясна политика и Българската макроикономическа асоциация.
Г-н Вучев, вече сте общински съветник, как се чувствате, разкажете ни за новите предизвикателства, пред които се изправяте?
Нека не избързваме, официалното встъпваме в длъжност ще бъде съвсем скоро. За мен това да мога да помогна за развитието на града, в който съм живял целия си живот е и чест, но и огромна отговорност. Това е ново поприще за мен. Повечето колеги са с дълъг опит и разчитам много на тях в ориентирането ми в обстановката.
Те ще бъдат моя подкрепа не само сега в началото, но и занапред, през следващите четири години. Спокойно мога да кажа, че съм приет много добре от екипа. Може би не изцяло непознато, но аз съм ново лице за тях. Не съм член на ГЕРБ, част съм от гражданската квота в съвместната листа със СДС. Бях лично поканен от г-жа Фандъкова, за което ѝ благодаря, като използвам и Вашата трибуна, за да ѝ честитя победата.
В новия общински съвет ще си партнирате с ВМРО, какви ще бъдат приоритетите ви и общите цели?
Това би било естествено продължение на управлението на национално ниво. Смятам, че ще е добре и за централната власт градът, който е отговорен за 40% от националната икономика, да продължи този коалиционен модел. Съвместната работа с ВМРО, разбира се, ще бъде ясно регламентирана, което предстои да се случи в близките дни. Ще бъдат проведени много разговори както с тях, така и с останалите формации.
Ние сме отворени към диалог по отношение на всички важни за София теми. В крайна сметка нашата голяма задача е да работим ежедневно за развитието на столицата. Моето разбиране е, че добрите идеи не трябва да имат политическа окраска – те или са добри, или не са. Ако има идея, която считам за качествена и в полза на София и хората в града, за мен това кой я е предложил ще бъде на заден план. Диалогът и съвместната работа са от ключово значение.
Вие сте икономист, с какво смятате, че ще бъдете полезен в новия Общински съвет?
Моята експертиза е най-вече в сферата на частния сектор. Комуникацията с бизнеса е нещото, с което аз със сигурност мога да бъда много полезен. Частните фирми – и малки, и големи – са двигателят на икономиката. Администрацията и ние, политическите лица, сме там, за да помагаме на този двигател. Ще работя ежедневно за това. Другото нещо, което виждам като потенциал и се надявам да успея с помощта на колегите да постигна резултати, е свързано с маркетинга на София, най-общо казано. Градът ни има огромен туристически потенциал. Намираме се върху хилядолетна история, за която дори ние самите, които живеем в града, не знаем много. Нуждаем се от много по-комплексен маркетинг – не само на вътрешно, но и на международно ниво. Перспективите са огромни.
Каква е равносметката Ви от изминалата кампания, как я оценявате?
Участвам активно в политическа кампания за първи път. Преди това имам бегъл опит от студентските ми години, когато, разбира се, имах по-различна роля. Въпреки всичко като наблюдател следя политическите процеси в страната от около 15 години. Това беше една странна кампания. Доста мръсна, доста нечестна, изпълнена с много внушения, с похвати, които не правят чест на една част от кандидатите и партиите, но в крайна сметка за някои хора целта оправдава средствата. Всеки преценява сам за себе си.
Едната добра новина е, че кампанията свърши и вече ще се насочим към работата. Другата е, че изборите препотвърдиха политическата ситуация в страната. Това сложи окончателно край на всички коментари в последните години, че правителството няма да изпълни мандата си. Разбира се, никой не изпада в еуфория от резултатите. Знаем и допуснатите от нас грешки и ще работим за изчистването им – не само в София, но в страната.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/mneniq/vuchev-sofiya-ima-ogromen-turisticheski-potentsial-nuzhen-e-kompleksen-marketing/
Коментари (0)
Добави коментар