Кампаниите за оставане вкъщи са хубави, но да си наложим и медийна хигиена
Нека си прочистим приятелските листи от всички, споделящи информиран.нет, овцанюз, спийднюз и т.н.
Николай Облаков, Фейсбук
Кампаниите за оставане вкъщи са хубави (макар да съм прекалено циничен да си сложа фрейм).
Обаче, има един друг момент, който се пропуска и една друга кампания, която е също толкова жизненоважна. Пак е свързана с хигиената, но този път медийната.
Нека си прочистим приятелските листи от всички дебили споделящи информиран.нет, овцанюз, спийднюз и т.н.
Тук не става въпрос за това, дали дадена медия отговаря на политическите ви пристрастия, дали е либерална и консервативна, лява или дясна, "на Пеевски или на Прокопиев" а за откровени лъжи, разпространявани от сайтове (често завършващи на .wordpress.com или blogspot.com) с неясен собственик, фалшиво лице за контакт и прочее.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/mrezhata/kampaniite-za-ostavane-vkashti-sa-hubavi-no-da-si-nalozhim-i-mediyna-higiena/
Коментари (0)
Добави коментар