Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Мрежата
  3. Колко пъти ще се извинява „Демократична България“ за едни избори?

Мрежата

Колко пъти ще се извинява „Демократична България“ за едни избори?

Колко пъти ще се извинява Демократична България за едни избори? - Tribune.bg
Снимка:

„Колко пъти ще се извинява „Демократична България“ за едни избори?“, с този въпрос е озаглавена статия на Lentata.com, която събира скандални публични изяви на лица от „Демократична България“, „Да, България“ и „Продължаваме Промяната“.

Ето и цялата публикация:

„Представяме ви кратък обзор на поведението на българския неолиберал. Колекция от публични изяви на представителите на неолибералната каста у нас. Най-често, разбира се, лица на „Да, България“, цялото „ДБ“ и отскоро излюпилите се кандидати на ПП.

Глиги. ДБ. (01)

Човекът, който всички дебейци обичат е Глиги. Напоследък той е известен, че се бие за Украйна на фронта. Също така е кандидат-депутат от листите на ДБ. Излезе видео с негови меко казано брутални изказвания – за продажбата на деца, за циганите, за децата с увреждания. Политическите активисти веднага побързаха да обяснят, че това било игра, той трябвало да защитава теза, която не изповядва и т.н. Това е прийом при тази група хора. С такива „дебати“ по абсурдни теми тези хора просто местят прозореца на Овъртон.

Самият Глиги също акцентира, че това било философски дебат. Чуйте думите и начина, по който се говори във видеото. И преценете сами.

Вижте как една майка, която знае какво е да имаш проблеми, възприема философските размисли и диспути ала Глиги:

Тезите на Глиги станаха причина майките на деца с увреждания от „Системата ни убива“ да отидат да протестират пред вратата на „Да, България“ и да ги характеризират като убийци.

Искра Ангелова. Аутисти. ПП (02)

Преди дни излезе статус на Искра Ангелова (сега в листите на ПП), в който тя нарича човек, говорещ по БНТ – „аутист“. После преправи статуса си, както най-често правят всички неолиберали, които не искат да покажат нрава си, а само менят козината. Но нямаше извинение.

Теодор Михайлов. Аутисти и „кални бани“. ДБ (03)

Първенец в обидите може да се каже, че е Теодор Михайлов от ДБ. Той успя да се подиграе на бедстващите хора в Карловско, като написа на супер усмихнатата си снимка с Козилата, че са „на кални бани“.  И в коментарите към поста успя да използва отново диагнозата „аутист“ като обида към коментиращ във Фейсбук. После изтри статуса с калните бани, с извинение, че не искал да обиди бедстващите. Както обичайно се извиняват неолибералите. Усетили, че са в издънка и в противовес на имиджа, който се опитват да внушават. А те са именно хората, които в социалните мрежи непрекъснато набеждават за грешници опонентите си, провинили се за далеч по-невинни неща.

Мартин Димитров. Рекламист. Олигофрени. (04)

Рекламистът Димитров решава да иронизира подредбата на паветата в София, като обяснява, че Фандъкова явно е поверила работата на „хора с ментални проблеми“, които наричаме „кретени“ и „олигофрени“. И в този случай статусът отново е поправен, с обяснението, че не му се е разбрала иронията. Неолибералите държат патента над хумора в социалните мрежи и се държат като морални инквизитори. Но те самите правят това, за което скачат на другите.

Таня Андреева. Злорадство. ДБ. (05)

Статусът на Андреева (доктор!) беше по повод убийството на дъщерята на Дугин.  Този статус е фаворит в открояване на истинския образ на българския неолиберал. Наглед загрижен и възпитан, а иначе – злорадстващ, високомерен, пълен с презрение.

Доктор Андреева, веднага след шокиращата новина за убийството на дъщерята на Александър Дугин, побърза жизнерадостно да напише българската поговорка – „Каквото повикало, такова се обадило“. Също така бързо-бързо побърза да се извини. Така правят хората от ДБ, когато забележат, че истинските им мисли и разсъждения са се показали над водата и Народът им вижда срамотиите.

Емил Джасим. Учител. Да, България. ДБ. Доноси. (06)

Случаят е най-старият от изброените, но най-симптоматичен. Накратко: някакъв обикновен човек написал в социалната мрежа нещо на Джасим и го обидил. От своя страна, Джасим публично разкрива данните на човека и го заплашва, че ще прати скрийншота на работодателя му с въпрос – как така клетия коментиращ в социалната мрежа смее да губи работно време и да пише лоши неща на драгия Емил Джасим. Последва, разбира се, какво? Разкаяние от страна на Джасим. Джасим даже се оттегли от някакви партийни ръководни позиции. Хората обаче видяха учебникарски пример за донос и отлична демонстрация на комунистически прийоми и тоталитарно мислене. Което поведение самите дебейци не могат да разберат. Те ужасно приличат на най-лошите комсомолци от миналото. Това е стратегията на ДБ от доста време - да поправим статусите, да се извиним, да се оправдаем, че не са ни разбрали. И видиш ли ние  не сме имали това предвид - това е съвсем ясна политическа линия на хората от ДБ, ПП и въобще на българските неолиберали.“

„Продължаваме да броим извиненията на ДБ. Най-голямото извинение, което те никога няма да направят е създаването на образа на Ганя, с който те наричат целия български народ. Все едно са аристокрация, родена под щита на Ротшийлд и са пили чай с блаженопочиващата английска кралица.

Презрение, извинения, обиди, заплахи зад кулисите, саморазправа и остракиране на всички, които не са от тази секта.

А и народът не е Ганя.

Дори да е  - той знае много добре откъде ги купувате крушите. Бъдете сигурни в това“, посочват още авторите на статията.

 


Последвайте ни в Google News

 

Етикети от мрежата
Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети

Tribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.