Андрей Арнаудов: Благодарение на провокативната реклама много хора научиха за нас
Работим от три години, подчертава инициаторът на „Направи го сега“
Благодарим Ви за отзвука към кампанията на ДНК – „Направи го сега“!
През последните няколко дни кампанията на ДНК – „Направи го сега”, за стимулиране на раждаемостта в България и в подкрепа на всички у нас, които искат да имат деца, предизвика огромно вълнение. Благодарение на провокативната външна реклама много хора научиха за нас, три години след като започнахме работата си.
Радваме се, че кампанията получи широк обществен отзвук, отнасяме се сериозно към всички критични коментари и споровете, които се разразиха по темата, и се надяваме, че този обществен дебат ще послужи за създаването на държавна политика за стимулиране на раждаемостта.
Това е една от важните цели на нашите усилия, а визиите, които разбуниха духовете, са много малка част от нашата инициатива. Далече сме от мисълта, че нашата концепция е безгрешна, но се надяваме да сме достигнали до аудиторията, която целим. Ние искрено вярваме в целите на нашата кампания. А какво всъщност представлява тя и към кого е насочена?
От тази година акцентът на „Направи го сега“ е върху младите хора – тези, които са открили своя партньор и искат да създадат семейство и тези, които не са взели решение да го направят сега. За тях организираме информационни лекции в големите градове у нас, заедно с водещи експерти по демография, лекари, акушер-гинеколози, психолози и т.н., които споделят всички рискове от отлагане на бременността.
От месеци се излъчват и новите емоционални видеоклипове, насочени към мъжката и към женската аудитория, като за първи път вниманието е отправено и към мъжете в подобна кампания.
Напълно наясно сме, че всеки създава семейство и деца заради себе си и тогава, когато се чувства готов. Това решение е твърде лично и емоционално, но веднъж взето, отлагането на щастливият момент може да крие рискове, за които ще продължим да ви информираме в хода на цялата кампания. Като НПО сме запознати с притесненията и нуждите на бъдещите родители, които не можем да удовлетворим, построявайки детски градини или осигурявайки високи детски надбавки за всяко дете, но можем да си партнираме с бизнеса и за първи път тази година осигуряваме финансовото спокойствие на 20 семейства, които ще получат „Бебешки ДНК пакети” с всичко най-необходимо на 20 деца за една година напред, записани в нашата кампания – пелени, храни, козметика, аксесоари, дрехи, колички, играчки, педиатрични пакети.
И не на последно място, а може би и най-важното – кампанията се спонсорира с лични средства и с помощта на известни и успешни българи, които застават зад инициативата, а не от европроекти или държавни такива.
През последните 3 години събирахме мненията на бъдещи и настоящи родители, за това какво трябва да се промени в средата и в законодателството, за да се раждат повече деца в България, след което ги предадохме на компетентните институции. И продължаваме да го правим на сайта ни napravigo.bg.
Подкрепихме няколко семейства с репродуктивни проблеми, като дарихме над 17 000 лв. на фондация, която работи в тази посока.
Повдигахме неколкократно дебат по темата за демографската криза у нас. Приобщихме над 20 000 души към нашата кауза и кръстихме над 2000 деца в първите ни две Национални кръщенета в цялата страна. През 2020 г. ще има и трето.
Очаквайте следващите ни инициативи, които също ще бъдат поднесени нестандартно и с чувство за хумор, както и с елементи на провокация. Надяваме се на силен отзвук и към тях, но и на толерантност към различните гледни точки. Вярваме, че чувството за хумор е изключително полезно за всеки от нас, особено имайки предвид факта, че живеем в България. Но най-вече се стремим към видим резултат – работеща държавна стратегия за стимулиране на раждаемостта у нас.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/andrey-arnaudov-blagodarenie-na-provokativnata-reklama-mnogo-hora-nauchiha-za-nas/
Коментари (0)
Добави коментар