Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Общество
  3. „Телелинк Бизнес Сървисис” представи нова идентичност на компанията

Общество

„Телелинк Бизнес Сървисис” представи нова идентичност на компанията

Нов брандинг представи „Телелинк Бизнес Сървисис” (ТБС). Компанията е лидер на пазара с бизнес в сферата на ИT инфраструктурата , информационната сигурност, дигиталната трансформация и други. От март тази година тя ще оперира с изцяло нова бранд идентичност, обхващаща не само логото и слогана на компанията, но също и уебсайта, както и всички визуални дигитални и принт материали, които използва.

„Отделният бранд е важна стъпка и в същото време доказателство за израстването на „Телелинк Бизнес Сървисис” (ТБС) като самостоятелна компания. Вярвам, че новата ни идентичност представя същността на компанията и културата в нея, а именно професионализъм и надеждност, съчетани с гъвкавост и креативност“, сподели изпълнителният директор на „Телелинк Бизнес Сървисис” Иван Житиянов.

Този проект е основна част от цялостната стратегия на компанията за растеж. Чрез него ТБС показва своята зрялост и дефинираност като отделна компания, но също и богатото наследство, което носи като част от Телелинк Холдинг. С помощта на обновената си визия, организацията иска да покаже собствената си култура и подход към клиентите по отличаващ се и запомнящ начин, характерен за една компания от технологичния свят.

Именно следвайки тази посока, тя е вплела в маркетинговата си стратегия изцяло нова визия, която отговаря и допълва качеството на технологичните услуги и продукти, които предлага. В новата си бранд идентичност компанията избира за основна цветова комбинация –  „Телелинк синьо“ и „слънчево жълто“. Чрез синия си цвят ТБС препраща към високото ниво на професионализъм и надеждност, към известния в света на бизнеса „син океан”, както и към наследството и историята на Телелинк Холдинг.

 Синьото компанията ще допълни със „слънчево жълто”, което символизира иновативния и свеж дух, който е характерен за професионалния екип. Към основните два цвята от „Телелинк Бизнес Сървисис Груп АД” са решили да включат няколко допълнителни цветови комбинации, които ще използват в различните си комуникационни активности. С тях компанията отново препраща към богатото си портфолио от услуги и продукти.

Визиите, които ще ползва компанията в новата си бранд идентичност, могат да бъдат черно-бели, така и цветни в зависимост от употребата. Така компанията кореспондира визуално чрез своите обединяващи звена – хора и технологии. Чрез тях ТБС препраща към основната си дейност както и към това, че технологиите са създадени, за да помагат на хората.

„Извървяният път беше предизвикателен, но резултатът е повече от удовлетворяващ. Тайната на добрата работа се крие в непрестанната комуникация с хората, смелост да мислиш извън установените стандарти и добрия екип, с който работиш”, заяви Трифон Димов, мениджър „Маркетинг и комуникации”.

TBS е иновативна компания, която дава възможност на хората и организациите да използват нови технологии, докато се фокусират върху основния си бизнес. Компанията инвестира потенциала си в това да разбере в дълбочина нуждите на своите клиенти, за да им помогне с правилните за тях ИТ решения от последно поколение, чрез които да придвижат бизнеса си крачка напред.

„Телелинк Бизнес Сървисис” обслужва клиенти на повече от 4 континента в над 30 държави и има повече от 50 международни партньори, както и над 200 други корпоративни клиенти. Сред партньорите на компанията са Microsoft, VMWare, CISCO, IBM, DELLEMC и др. TBS има над 220 служители, разпределени в офиси в 4 държави. През последните години компанията се разраства непрестанно . Предстои „Телелинк Бизнес Сървисис” да започне да предлага акции на Българската фондова борса през настоящата година.

Като част от новата си маркетинг стратегия компанията стартира с изцяло нов уебсайт, който може да бъде намерен на адрес www.tbs.tech.


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп