Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Политика
  3. Бойко Борисов: Глупакът трябва да се убива с мълчание, иначе и ти ставаш глупак

Политика

Бойко Борисов: Глупакът трябва да се убива с мълчание, иначе и ти ставаш глупак

Бойко Борисов: Глупакът трябва да се убива с мълчание, иначе и ти ставаш глупак - Tribune.bg

Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов проведе среща с туристическия сектор

„Всеки ден се срещаме със синдикати и представители на бизнеса, защото политическата класа е извън контрол. Радваме се, че достигнахме до най-важното за нас решение, че туризмът в България действително е приоритетен и трябва да се обърне сериозно внимание. В страната ни вече не се провеждат дебати за развитието на един или друг сектор. Ние сме за оставането на 9 процента ДДС за храните”. Това заяви лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов по време на среща с туристическия бранш в централата на партията. Той подчерта, че е твърдо за създаването на туристическа камара, която да прави категоризацията на хотелите. Лидерът на ГЕРБ подчерта, че партията стои зад предложения на туристическия бранш, които ще помогнат на сектора да излезе от кризата, предизвикана от Ковид 19.

„Глупака трябва да се убива с мълчание, иначе и ти ставаш глупак”, заяви Бойко Борисов, като коментарът му по всяка вероятност бе по повод вчерашното нахлуване на Кирил Петков в предизборното студио на БТВ.

„Нашият бранш изпита много трудности по време на Ковид пандемията. Обсъдихме  ДДС ставката от 9% за храни и напитки да остане, защото по този начин може да бъдем конкурентоспособни”, заяви по време на срещата Ричард Алибегов от „Българска асоциация на заведенията”.

Той настоя туризмът да присъства в Плана за възстановяване и устойчивост, както и браншът да участва в програмите на ЕС за възстановяване на туризма.

По думите на Мартин Захариев от Националния борд по туризъм, за да се развива секторът трябва да има редовно правителство.

„Очакването на сектора е да видим неговото  приоритетизиране, а това става с вдигането на бюджета на ресорното министерство в значителна степен. Като тези пари трябва да бъдат харчени за няколко ключови проекти- единят е за съставяне на туристическа камара, а другите да бъдат заложени за маркетинг.

Туристическият сектор се обедини около тезата, че за да бъде чут гласът на бизнеса, трябва да бъде изразен в една организация, която да бъде чута от политическите сили.

 

 


Последвайте ни в Google News

 

Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети