Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Спорт
  3. От Автомобилна федерация на България: Сложен бе край на един парадокс в управлението на спорта

Спорт

От Автомобилна федерация на България: Сложен бе край на един парадокс в управлението на спорта

От Автомобилна федерация на България: Сложен бе край на един парадокс в управлението на спорта - Tribune.bg
Снимка:

„Сложи се край на един парадокс в управлението на автомобилния спорт в България.“ Това каза Камен Михайлов, председател на Сдружение “Автомобилна федерация на България”, което вчера официално получи лиценз от Министерството на младежта и спорта за сметка на Българска федерация по автомобилен спорт (БФАС), пред Novsport.com.

„Преди година се проведе Общо събрание на БФАС, на което аз бях водещ и имам доста ясни спомени, защото на него присъстваха 95 клуба, от които 72 показаха вратата на ръководството. Тогава същото това ръководство декларира, че няма да пречи на автомобилния спорт и се оттегля с достойнство, което бе мъжка постъпка. Два дни по-късно обаче, уви ,се случи точно обратното. Шест клуба, приближени до ръководството, подадоха жалби в съда срещу решението, като всички документи бяха пуснати от една адвокатска кантора. Защо са шест? Защото, когато в съда отпадне едната жалба, то тогава идва ред на другата. Така хора, които са нежелани, продължаваха да управляват автомобилния спорт така, както на тях им харесва. Все пак при 72 от общо 95 клуба е очевидно, че голямото мнозинство са казали, че това управление не им харесва“, посочи г-н Михайлов, който отговоря за международните връзки на спорта в СБА.

„Докато следях отблизо как се ръководеше автомобилния спорт, със сигурност мога да кажа, че макар да е една демократична структура, бе въведен принципът на едноначалие и взимане на решения без знанието на Управителния съвет. Председателят и неговият заместник тайно си взимаха решения и след това само уведомяваха УС, което създава усещане за намерение за облагодетелстване. Бяха взети административни решения и актове срещу състезатели и организатори, които по мое мнение, без да мога да бъда докрай категоричен, не са състоятелни. Категоричен съм обаче, че две години подред имаше пълен провал на рали България. Дори през миналата ралито бе изпаднало от календара на ФИА, но сега, с помощта на нашите контакти, успяхме да се преборим това да не бъде така за този сезон, който ще бъде юбилеен. Миналата година дори не се присъждаха точки, а след като ралито приключи започна да се размахва един доклад, че състезанието било перфектно. Аз обаче мога отговорно да заявя, че за това състезание няма доклад от ФИА и това е една заблуда. Част от традиционна практика на хората, които до онзи ден управляваха автомобилния спорт у нас, да заблуждават останалите членове. Това се случваше по един добре уреден сценарии – не давай възможност на друг за достъп до информация и тогава твоята истина е единствена“, посочи той.

„Нашата основна задача е да върнем автомобилния спорт на мястото, което му принадлежи. Да помагаме на всички, като очакваме помощ и от всички доброжелатели. Тук е моментът да изкажа благодарност към ММС, защото имаме уверение, че ще получим финансиране за тазгодишното юбилейно 50-о издание на рали България. Това е щедър жест и ще бъде от голяма помощ. Изпълнителният комитет на рали България, въпреки трудностите, които срещаме и заложените бомби, мога да кажа, че работим усилено по организацията. Вече сме поканили г-н Илия Чубриков да ни гостува. Той е първият наш състезател, печелил рали България и ще е с нас, стига да е в добро здраве. Изпратили сме вече билет и на г-н Енрико Бертоне, трикратен победител в надпреварата, който също ще бъде наш гост. Част от плановете на Автомобилната федерация е рали България отново да стане част от Европейския рали шампионат. В този смисъл искам да благодаря на ММС за бързата реакция за издаване на лиценза, защото по този начин се помогна да не се пречи на автомобилния спорт и всичко ще мине плавно. Ние ще изпълняваме приетия вече календар, защото всички колеги са си направили разчетите и сметките. Неразумно би било нещо, което вече е възприето като програма, ние да го разрушим. Освен това, искам да заявя, че ще бъдат признати всички пилотски и клубни лицензи, издадени до момента, без повторно заплащане“, подчерта Михайлов.

„Предстоят срещи със състезатели и организатори – всички са добре дошли, особено добронамерените. На първо място, остават 20 дни до рали България и трябва да се справим с тежката и отговорна задача да го проведем на ниво.“


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Актуална тема

Хороскоп

Анкети

Tribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.

Персонализирана реклама и съдържание, преброяване на посещения и източници на трафик

Съхраняване на и/или достъп до информация на устройство

Политика за поверителност Бисквитки

Вашите настройки за поверителност

Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.

Политика за поверителност Бисквитки

Управление на предпочитанията за съгласие

Задължителни

Тези бисквитки и скриптове са необходими за функциониране на уебсайта и не могат да бъдат изключени. Обикновено те се задават само в отговор на действия, правени от вас, които отнасят до заявка за услуги, като задаване на настройките за поверителност, влизане или попълване на формуляри. Можете да зададете браузъра си да блокира или да ви извести за тези бисквитки, но част от сайта няма да работи. Тези бисквитки не съхраняват никакви лично идентифицируващи данни.

Винаги ВКЛ

Аналитични

Тези бисквитки и скриптове ни позволяват да преброяваме посещения и източници на трафик, така че да измерим и подобрим производителността на нашия сайт. Те ни помагат да знаем кои страници са най- и най-непопулярни и да видим как посетителите се движат по сайта. Всичка информация, която тези бисквитки събират, е кумулативна и неидентифицируема. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, няма да знаем, кога сте посетили нашия сайт.

Маркетинг

Тези бисквитки и скриптове могат да бъдат зададени чрез нашия сайт от нашите рекламни партньори. Те могат да бъдат използвани от тези компании за построяване на профил на вашите интереси и показване на съответни реклами на други сайтове. Те не съхраняват директна лична информация, но са базирани на уникално идентифициране на вашия браузър и интернет устройство. Ако не разрешите тези бисквитки и скриптове, ще имате по-малко целенасочена реклама.