Бюджетът за реклама на българския туристически продукт е отново безумно малък - около 18 млн. лева
Повод стана подаден сигнал от граждани за поставена реклама на продукт, еквивалент на марихуаната пред столично училище
Два дни преди изборите данните показват, че партиите и коалициите са отделили 2 395 882 лева (без ДДС)
Целта на бранша е да излязат с разписани принципи за социално отговорна реклама и да помогнат на държавата в борбата с нелегалните залагания
Само в първата седмица на кампанията ПП е дала 18 000 лева да се рекламира във Фейсбук
Досегашният шампион по спонсорирани публикации в социалните мрежи – „Да, България“, този път не може да се мери с щедрите харчове на Петков и Василев
Tribune.bg иска съгласието Ви за използване на информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме как го използвате и за маркетингови цели.
Ние и нашите партньори използваме информация, събирана чрез бисквитки и подобни технологии, за да подобрим Вашето изживяване на нашия сайт, да анализираме начина, по който го използвате, и за маркетингови цели. Защото уважаваме Вашето право на лична сигурност, можете да изберете да не позволите някои видове бисквитки. Обаче, блокирането на някои видове бисквитки може да влоши Вашето изживяване на сайта и услугите, които можем да предложим. В някои случаи данните, получени от бисквитки, се споделят с трети страни за анализ или маркетингови цели. Можете да използвате своето право да откажете от тази споделена информация по всяко време, като деактивирате бисквитките.
Политика за поверителност Бисквитки