„Пандрол“: За ремонта на „Графа“ доставихме материали с най-високо качество
Продуктите са идентични с използваните в Брюксел, Париж, Мадрид, Лисабон и Флоренция
„Oтидох на ул. „Граф Игнатиев“ и проверих цялото трасе. Впечатлението ми е изцяло положително. Има някои малки повреди, причинени от машините, които са много лесни за отстраняване и няма да повлияят на качеството. Досега нищо не е повлияло на нашите гаранционни условия. И все пак, моля, вземете под внимание, че релсовият път все още се строи“. Това заяви в интервю за Offnews инж. Анджей Замаро, мениджър продажби на „Пандрол“ за Югоизточна Европа.
Името на „Пандрол“ се завъртя в последните дни, защото фирмата произвежда един от материалите, използвани за ремонта на „Графа“. Белгийската фирма беше обвинена от организацията „Спаси София“, че виброизолационна система, която използват не е нова, а от рециклирани материали, и е по-тежка от изискването, заложено в обществената поръчка.
От фирмата уверяват, че с новите материали няма да има проблем, а шумът от трамваите ще намалее чувствително.
„Да, „Пандрол“ уверява гражданите на София, че системата, която сме доставили, ще отговори на техните очаквания и сериозно ще подобри тяхното качество на живот, както показват и прецизните и детайлни изчисления, които сме направили“, казва той.
Замаро разказва, че в началото на октомври „Пандрол“ са получили писмо от Андрей Зографски от организацията Спаси София с въпроси, касаещи QTrack профилите.
„В рамките на 2 дни, след като проверихме текущата ситуация на място от наш представител, веднага изпратих до г-н Зографски отговори на неговите въпроси. В писмото си уверих г-н Зографски, че в близко бъдеще ще посетя София, за да проверя качеството на дейностите по ремонта, предложени от „Пандрол“ на изпълнителя. След кацането ми в София в сряда следобед позвъних на г-н Зографски и предложих среща, в която исках да му обясня технологията „Пандрол“ и техническите подробности за ремонтните дейности, както и влиянието й върху крайното качество на релсовия път. За съжаление г-н Зографски не прие поканата ми за срещата поради неизвестни причини“, казва Замаро.
Той съобщава, че се обсъжда дали „Пандрол“ да не заведе дело срещу Спаси София заради твърденията им срещу компанията.
„Всяко твърдение за материали втора употреба и/или ниско качество е абсолютно неоснователно. Нашите еластомерни продукти са НОВИ ПРОДУКТИ, произведени от щателно подбрани гумени гранули, свързани с полиуретанова смола. Продуктите, доставени в София, са с най-високо качество, идентични с материалите, които сме доставили и продължаваме да доставяме на много европейски градове, напр. Брюксел, Париж, Тампере, Мадрид, Лисабон, Флоренция, Варшава“, категорични са от „Пандрол“.
В списъка с проекти на компанията влизат още градове като: Сидни (AUS) - 19 километра трамвайна линия, Флоренция (IT) - 16 км. трамвайно трасе, Сарагоса (ESP) - 12 км. трамвайно трасе, Атина (GRE) - 54 км. трамвайно трасе, Берген (NOR) - 10 км. трамвайна линия и Брюксел (BE) - 27 км. трамвайна линия
Pandrol работи на 5 континента в над 100 страни. За фирмата работи екип от над 1700 души. Годишният й оборот надхвърля 1 милиард евро. Решения й са приложени в над 400 железопътни линии.
Източник: Offnews
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/obshtestvo/pandrol_za_remonta_na_grafa_dostavihme_materiali_s_nai-visoko_kachestvo/
Коментари (12)
21.10.2018 13:00 / Отговор
21.10.2018 13:05 / Отговор
21.10.2018 13:10 / Отговор
21.10.2018 13:19 / Отговор
21.10.2018 17:56 / Отговор
Добави коментар