Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене
Меню
  1. Начало
  2. Политика
  3. Малинов за пакета „Мобилност“: Подкрепям превозвачите, полетът ми закъсня фатално

Политика

Малинов за пакета „Мобилност“: Подкрепям превозвачите, полетът ми закъсня фатално

Малинов за пакета Мобилност: Подкрепям превозвачите, полетът ми закъсня фатално - Tribune.bg
Снимка:

Нарочно насрочиха гласуването за понеделник вечерта, за да затруднят евродепутатите от Източна Европа

„Винаги съм заставал зад исканията на нашите превозвачи и съм защитавал българския бранш срещу пакета “Мобилност”. Така евродепутатът Светослав Малинов коментира вчерашното влизане на пакета „Мобилност“ в дневния ред на Европейския парламент (ЕП). Три имена на български евродепутати имаха шанс да обърнат вота от 156 гласа „за“ оставане и 154 за „изваждане“ от дневния ред. Николай Бареков, Неджми Али от ДПС и Малинов от ДСБ не бяха в зала за гласуването.

„Съвсем неслучайно това важно гласуване е насрочено за понеделник вечер и много други колеги също не успяха да стигнат навреме. Чисто географски евродепутатите от Източна Европа са затруднени да се придвижат бързо до Страсбург в началото на пленарната седмица, както впрочем са ощетени автомобилните превозвачи, дискриминирани чрез това законодателство също по географски принцип“, обясни Малинов.

По думите му съжалява, че не е успял да се включи в гласуването. „Полетът на “Луфтханза” София - Франкфурт № 1427 кацна със закъснение от един час. То се оказа фатално, за да успея да се придвижа навреме от летище Франкфурт до пленарната зала на Парламента. Причината е срив в компютърната система на летище Франкфурт. Поради закъснението и създалия се хаос на летището беше невъзможно да стигна в сградата на ЕП преди 18 ч. и да гласувам за премахването на точката от дневния ред за седмицата“, допълни той. В същата ситуация били и десетки негови колеги. По тази причина в гласуването се включили само 310 от общо 751 европейски представители.

Малинов подчерта, че първият му парламентарен въпрос до ЕК, зададен още през 2014 година, е именно по тази тема. „През 2016 година отново се обърнах към ЕК с предупреждение за отявлено протекционистките закони във Франция и Германия, които изтласкваха българските превозвачи от пазара в Западна Европа. Вследствие Комисията започна наказателни процедури срещу Франция и Германия, заяви Малинов. Той отбеляза и законодателството за командированите работници. „Под претекста за равни социални права държавите от Западна Европа отново опитаха да наложат ограничителни мерки върху превозвачите от периферията. Тогава поискахме отделно секторно законодателство за автомобилния транспорт, понеже неговото естество не позволява еднакво регулиране, както при другите, и така се стигна до пакета "Мобилност", обясни евродепутатът.

 


Последвайте ни в Google News

 

Коментари (0)

Няма коментари.

Добави коментар




Топ новини виж още

Хороскоп

Анкети

Правилно ли е решението за отпускане на великденски добавки за най-бедните пенсионери?
Покажи резултати Скрий резултати