Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
  2. Мнения
  3. „Дневник за властта“: Продължаваме промяната… пеша

Мнения

„Дневник за властта“: Продължаваме промяната… пеша

Дневник за властта: Продължаваме промяната… пеша - Tribune.bg

Ден 77 начело на властта, събудих се въвлечен във военен конфликт и то с военния ми министър. Статусът на отношенията ни с шефа клони към „сложно е“. На всичкото отгоре коалиционният ми партньор ДБ протестират срещу вътрешния ми министър от БСП, че бил арестувал някакви деца на МОЧА.

На всички е ясно, че просто Христо ми завижда на успехите.

Обачe аз съм безкомпромисен държавник – първо уволних военния ми министър. Какво като ми е бил министър-председател? Едно време с канадското гражданство така го преметнах… Ха-ха.

Незабавно си обявих нов министър на войната – рекох „викаме незабавно Народното събрание“. Няма хън-мън. И хората на Христо Иванов веднага ме обявиха за най-готиния.

Да, обаче в 3 часа през нощта ми звъни Корнелия на скандал – вика излизам от коалицията и ще си взема Бойко Рашков с мен, ако не ми изпълниш три желания. И аз какво да правя – вдигнах самолета.

Да покрия натиска викам: „Ще дадем 4 милиона за калиев йодит заради думите на Путин“. Обаче хората разбрали, че дрънчи на война и започнали да се редят пред аптеките и бензиностанциите едновременно.

ЕХ военният ми министър ми пише: „Не съм твой министър и не съм бил!“ Препратих на шефа, той ми връща: “И мой не е вече!“

Марешки ми пратил съобщение със сърчица на Месинджър: Да живее Америка! Не съм виждал такива опашки от 1997 година.

По същото време Лена ми праща снимка, че даже Ергенът зареждал гориво – наредил се на опашката с бидоните за гориво.

Aз й викам, че аз не съм ерген, ма мога да я заведа да заредим от скъпия дизел тая вечер…

Херо ми пуснала гласово съобщение, че няма проблеми докато горивото е на половината на цената на краставиците. Ха-ха.

И руската Херо ми е писала нещо от сорта, че България била бензиностанция без бензин и без ракети. Delete!

Измислих и нова шега за заседанието на министрите в сряда– че Саудитска Арабия е бензиностанция с харем. Ха-ха.

Диана нали много разбира от гориво покрай Вальо Златев и вика: “Дайте да обвиним сега младежката организация на ГЕРБ, че са вдигнали цените на бензина и дизела!“

Бе друго си е да си имаш Пи ар.

Влиза Атанасов от ДСБ и вика: “Дайте да закрием със закон всички младежки политически организации, само ядове създават – аз добре си закрих моята…“

Асен пък вика „Дайте направо да ги вкарваме в затвора тея, даже не са ходили в „Харвард“!

Рашков така се зарадва, вика „Аре, наздраве!“

Цяла нощ празнувахме и сутринта тръгнахме за Шипка, да усетим народната любов. Звъня на шефа да го видя докъде е стигнал. Той ми затваря.

Звъня пак – „Абонатът е изключил телефона си или е извън обхват…“

Пиша на my friend Трюдо да пусне българското знаме на Ниагарския водопад, да видят хората, че съм истински канадец. Той вика „Е, нали миналата година го пусках на Boyko?“

Беше много весело на върха, не са ме целили толкова със снежни топки от първите ми години в Канада. Шефът винаги ми е говорил хубаво за Шипка – там всички му били приятели.

Nick обаче се възмути – вика ще искам оставката на НСО-то ти, че така ти се мешат в боя със снежни топки. Той много работи – даже сега пускаме полета до Скопие. Чакайте да му направя preview: Самолетът ще излита в 6 сутринта в събота и в понеделник. Обаче автобусът от летището до Скопие идва  чак следобед. Значи туристите ще имат 4-5 часа да си доспят на летището в Скопие преди да стигнат до града. If хората не искат да дават по 20 евро за такси, излиза само 470 лева уикендът за двама със самолет билет и чекиран багаж. Освен ако не си пратят багажа по ЕКОНТ…

Все ще си намерят хотел някъде после. Така сме го изчислили.

Автобусните уикенд екскурзии с включен багаж и хотел излизат някъде 210 лева за двама, обаче пък я няма тръпката от самолета. „Кеф цена ня-ма!“ -така ми вика Nick.

И решихме освен да спрем руските самолети, да им резнем достъпа и до пристанището. Винаги можем да си доставяме петрол през на Nick фирмата за бързи доставки.

Вучич ми е пратил 2-3 линка, че и в Сърбия и в Македония било имало опашки за бензин и дизел, а аз му викам, че ще арестуваме МГЕРБ и проблемът е решен!

Нали ще имаме самолетна линия, за какво им е на хората гориво! Грандиозен успех.

Даже снощи са ме цитирали при американския Слави Трифонов за бежанците – тези дето им викам белите християни от Украйна.

„Няма защо да се спекулира, че третират украинските бежанци по различен начин в сравнение с тези от Африка или Близкия Изток. Защото министър-председателят на България каза: “Това не са бежанци, те са европейци. Тези хора са интелигентни…“ – голяма чест е, че ме цитират в „Тhe Daily show”.

Айде че заваля сняг, а трябва да ида пеша до БТВ да не ме чакат отпред някои хейтъри…. А и тея джипки се пълнят с Дизел от скъпия – ще фалираме държавата. НСО и без това ме гледат накриво нещо….

От днес сме пуснали да върви един подкаст на правителството – понякога ще го води Цънцарова, понякога Лена…. Все наши момичета.

Мисля да пусна една шега като Ice breaking: Заплатите в България трябва да ги обявяват като прогнозата за времето! Пример: Заплата 1000 лева. Усеща се като 350.

Ха-ха

Продължаваме промяната. Пеша!

In Google veritas!

Дневник за властта: Май са ме направили Prime Minister

Дневник за властта: Мораториум на мораториума

Дневник за властта: Петкосертовщината като синдром за нездравост

Дневник за властта: Куролация, КСНС, карантина

Дневник за властта: Като няма хляб, яжте кето пасти

Дневник за властта: Кабинетът отиде на кино!

Дневник за властта: То от един път македонец не се става!

Дневник за властта: Анализи, арести, анализи